1395-02-30 19:26
1815
0
32246
مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد:

بارش سنگین تگرگ در ارتفاعات علی‎آباد و رامیان/ کاهش ۱۲درجه‎ای دما

مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بارش سنگین تگرگ در ارتفاعات مشترک علی آباد و رامیان گزارش شده است.

به گزارش گلستان ما، سید محمدرضارضوی دررابطه با وضعیت جوی استان به خبرنگار مهر گفت: براساس آخرین اطلاعات ونقشه های پیش یابی امواج سامانه پرفشار و بارشی از ظهر جمعه به تدریج ازسمت غرب به استان نفوذ می کند و موجب افزایش ابر، گاهی وزش شدید باد، مواج شدن دریا، بارندگی متناوب باران و رعد و برق همراه خواهد بود.

وی از بارش سنگین تگرگ در ارتفاعات علی آباد و رامیان در ساعتی قبل خبر داد و گفت: لازم است مردم از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند.

مدیرکل هواشناسی گلستان تصریح کرد: امروز دمای شهر گنبد به ۴۴ درجه نیز رسید اما وزش باد جریان معکوس به وجو د آورد و از دمای هوا کاسته شد.

رضوی از کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه ای دما درسطح استان خبرداد و افزود: به سبب تداوم بارش از روز جمعه در نواحی کوهستانی و همچنین شدت گرفتن آن آبگرفتی معابر عمومی در نواحی مستعد وقوع سیل ناگهانی دور از انتظار نیست.

وی همچنین از صدور اطلاعیه هواشناسی دریایی خبرداد و اظهارکرد: پیامد ورود این سامانه طوفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج بین دو الی سه متراست؛ همچنین سرعت وزش باد حداکثر تا ۶۰ کیلیومتربرساعت خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی گلستان ازتداوم این شرایط ناپایدار جوی تا روز یکشنبه دراستان خبرداد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.