1403-07-23 00:20
94
0
91740
تکرار فرار رو به جلو شدید شد؛

اصلاح‌طلبان و توهم تأثیرگذاری!

سیروس بای فعال رسانه گلستان در تحلیل وضعیت سیاسی استان گفت: جریان‌های اصلاح‌طلب در اقدامی عجیب سعی دارند با انتشار گزارش‌هایی نادرست، مردم را درگیر حواشی بی‌اساس کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیروس بای در تحلیل وضعیت سیاسی استان گلستان اظهار کرد: در شرایطی که استاندار فعلی گلستان، علی‌محمد زنگانه، به صراحت عدم تمایل خود برای ابقا را اعلام کرده است، جریان‌های اصلاح‌طلب در اقدامی عجیب و غیراصولی سعی دارند با انتشار گزارش‌هایی نادرست و فرافکنی آشکار، مردم را درگیر حواشی بی‌اساس کنند. این جریان که در دولت سیزدهم و چهاردهم موفق به کسب جایگاه‌های کلیدی نشد، حال با فرار رو به جلو، به دنبال تخریب تلاش‌های فعلی و مخدوش کردن فرآیندهای منطقی تصمیم‌گیری در دولت است.

وفاق ملی یا فرافکنی؟
دولت فعلی با شعار وفاق ملی پیش آمده و تلاش خود را بر کنار گذاشتن مدیران ناکارآمد، بدون توجه به گرایشات سیاسی، متمرکز کرده است؛ از این رو، تخریب‌ها و گزارش‌هایی که در تلاش برای ایجاد تشویش میان مردم و ارائه اطلاعات غلط درباره اقدامات دولت است، نشانی از نوعی فرافکنی و فرار از واقعیت است.

اصلاح‌طلبان به جای پذیرش ضعف‌های مدیریتی گذشته و درس گرفتن از آنها، به حمله به افرادی مانند زنگانه و رایزنی‌های فرضی متوسل شده‌اند.

استاندار غیر بومی؟ یا توهمی دیگر؟
یکی از شایعات بی‌پایه در گزارش‌های اخیر اصلاح‌طلبان، بحث انتصاب یک استاندار غیربومی است. حقیقت این است که تصمیم‌گیری در سطوح بالای دولتی بر اساس منافع ملی و منطقه‌ای اتخاذ می‌شود و هرگونه طرح چنین اتهامات و گمانه‌زنی‌های غیرمستند، صرفاً برای ایجاد تردید و اغتشاش فکری در جامعه است. به وضوح، این گروه‌ها به جای ارائه راه‌حل‌های سازنده، به دنبال تخریب وجهه دولت و افراد کلیدی آن هستند.

حقیقت ماجرا چیست؟
علی‌محمد زنگانه نه به دنبال ابقا است و نه به دنبال رایزنی برای انتصاب فردی غیربومی. این گزارش‌ها تنها تلاشی ناکام برای تأثیرگذاری بر فضای سیاسی استان گلستان است.

مردم استان و نخبگان محلی به خوبی می‌دانند که دولت پزشکیان به دنبال انتخاب افرادی با صلاحیت و کارآمد برای هدایت استان‌ها است و این اتهامات، جز نشان دادن عدم توانایی در پذیرش واقعیت، چیزی را به همراه ندارد.

شایعه‌سازی و تشویش اذهان عمومی، آن هم در شرایطی که کشور به آرامش و وفاق نیاز دارد، نه تنها حرکتی غیر مسئولانه بلکه خلاف اخلاق و منافع ملی است.

اصلاح‌طلبان به جای ایجاد جوسازی‌های بی‌اساس و فرار از واقعیت، باید به مسئولیت‌پذیری و ارائه راهکارهای عملی برای مشکلات کشور بپردازند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.