1403-07-22 17:56
71
0
91737
عضو شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور:

پروژه‌های نیمه‌کاره شهری نباید معطل بماند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در فرصت باقیمانده ضمن سرعت‌بخشی به پروژه‌های شهری نباید بگذاریم پروژه‌های نیمه‌کاره معطل بمانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌اکبر بصیرنیا در نطق پیش از دستور دویست و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان، شورائیان را به همدلی و اتحاد دعوت کرد و گفت: وقتی که می‌توانیم در سایه همدلی، احترام متقابل، مشورت و برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت و بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها، اقدامات ارزشمندی را به انجام برسانیم، چرا با دسته بندی و اخذ برخی از تصمیمات ضمن اجازه بروز حواشی و ایجاد فاصله، زمان را از دست می‌دهیم؟

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: یادآوری می‌کنم چند ماه بیشتر تا پایان این دوره مدیریت شهری باقی نمانده و هیچ تضمینی وجود ندارد که مجددا فرصت خدمت داشته باشیم، مردم به ما اعتماد کردند و ما سوگند خوردیم و باید با معنا کردن واقعی کار و خدمت شورایی، همت و تلاش مضاعف با مفاهمه و گفتگو و عبور از سد سوء تفاهمات، در این چند ماه موتور محرکه خدمات به مردم باشیم.

وی افزود: با اتفاق‌هایی که در سه سال گذشته رقم خورد آسیب‌های زیادی به مجموعه مدیریت شهری وارد آمد، یک شهر متضرر گردید و سرعت خدمت رسانی کاهش چشمگیری پیدا کرد و در فرصت باقیمانده باید سرعت بخش انجام پروژه‌ها، اقدامات نیمه کاره و تصمیم ساز و تصمیم گیر برای بهترین‌ها باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه با وجود اختلافات مردم به ما بی‌اعتماد می‌شوندو سرمایه گذاران رغبت، اطمینان و انگیزه انجام پروژه و سرمایه گذاری در شهر ما را از دست می‌دهند، اظهار داشت: بنده هم نقدهایی به عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری دارم مانند پیشرفت بسیار کند برخی پروژه‌ها، مشکل حل نشده پله‌های برقی، بازسازی آبشار مصنوعی ناهار خوران، اما خواهش میکنم از کنار برخی اقدامات و تلاش‌ها عبور نکنیم.

بصیرنیا در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات و چالش‌هایی که امروز مدیریت شهری با آن دست و پنجه نرم می‌کند موضوع نقدینگی است که دلایل مختلفی دارد و می‌بایست در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و راه حل‌های مدیریت و عبور از این بحران احصاء و برای آنها برنامه ریزی شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.