1403-07-16 08:48
60
0
91660
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:

مردم از خدمات تخصصی پلیس بهره‌مند می‌شوند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از بهره‌مندی خدمات تخصصی پلیس به مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند مشکلات خود را در مرکز نظارت همگانی پلیس گلستان اعلام و پیگیری کنند.

علیرضا نصیری در خصوص برنامه‌های هفته انتظامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: هفته انتظامی از روز جمعه ۱۳ مهرماه آغاز و تا 18 مهر ادامه دارد، برنامه‌های متنوع و متعددی برای این ایام پیش‌بینی شده است.

وی شعار محوری هفته انتظامی را پلیس هوشمند، مردم قانونمدار عنوان کرد و افزود: هر روز از ایام این هفته به یک نام اختصاص داده شده است، امروز دوشنبه پلیس هوشمند خادمان غیور امنیت پایدار نام گرفته است و جا دارد از خادمان امنیت کشور یاد کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با گرامیداشت نام و یاد ۳۱۵ شهید امنیت استان گلستان افزود: سه شهید امنیت در سال جاری به خیل شهدا پیوستند و مجموعاً بیش از ۱۳ هزار شهید انتظامی در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی تقدیم شد.

نصیری با برشمردن برنامه‌های ابلاغی هفته انتظامی که در حال اجراست، افزود: برگزاری نشست با پیشکسوتان برنامه‌ریزی شده است، همچنین برنامه مردم‌یاری انتظامی استان را داریم که در منطقه انجیراب از ابتدای صبح مستقر شدند، پزشکان، دندانپزشکان و روانشناسان با همکاری سازمان‌های دیگر به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت مرکز نظارت همگانی گلستان برای خدمات‌دهی به مردم گفت: فرمانده انتظامی استان گلستان در این مرکز حضور می‌یابد و به صورت چهره به چهره مشکلات مردم را می‌شنوند و دستور رسیدگی آن را صادر می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان ابراز کرد: پلیس‌های تخصصی نیز در این مرکز حضور دارند و هموطنان اگر نکته‌ای، درخواستی و یا پیشنهادی دارند با مراجعه به آن‌ها در مرکز نظارت همگانی خدمات لازم را می‌توانند دریافت کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.