1403-07-15 12:10
25
0
91652
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

وعده صادق۲ هیمنه پوشالی اسرائیل را فروریخت

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه حماسه وعده صادق و جمعه نصر تجلی بزرگترین رزمایش جهان اسلام بود، گفت: وعده صادق۲ هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را فروریخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار علی ملک‌شاهکوهی پیش از ظهر امروز در همایش مادران مقاومت و گرامیداشت شهادت رهبران جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: بزرگترین رزمایش جهان اسلام و به رخ کشیدن وعده صادق همچنین جمعه نصر هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را فروریخت.

وی با اشاره به اینکه باید نعمت ولایت را قدر بدانیم، تصریح کرد: ولایت نعمت بزرگ و امام خامنه‌ای عزیز شبیه معجزه است که باید قدر بدانیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: شهید سید حسن نصرالله رفت اما هزاران نفر پرورش‌یافته مکتب شهید نصرالله داریم که این راه با قدرت‌تر از گذشته تا حذف غده سرطانی ادامه می‌یابد.

ملک‌شاهکوهی گفت: رژیم صهیونسیتی در حال نابودی است و روز به روز در باتلاقی که خودش ساخته در حال فرو رفتن است.

وی با اشاره به اینکه عدم تشخیص حق و باطل باعث انحراف می‌شود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌ها و فتنه‌های سنگینی را علیه انقلاب اسلامی پیاده کردند، تلاش آن‌ها از همه فتنه‌ها این بود که دور امام امت خالی شود تا با ایجاد جنگ به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه پشت تمام این قضایا یهودیان هستند، گفت: وقایع کربلا نیز ریشه در فتنه یهود دارد آن‌ها جنایات زیادی را در طول تاریخ مرتکب شدند.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: طراحی نقشه از نیل تا فرات طرح آمریکایی بود، در کاخ سفید نشستند و برنامه ریختند تا اسرائیل خودش را وصل به فرات که همان اروند رود خودمان است کنند اما در این نقشه شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که حق وجود دارد باطل نیز است، گفت: نباید در این مسیر خسته شویم، جبهه باطل به طور یقین رو به شکست است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.