1403-07-12 14:02
56
0
91609
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان:

رسانه‌ها با گفتمان امیدآفرینی درصدد حل مشکلات باشند

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها با گفتمان امیدآفرینی می‌توانند نقش خود را در حل مشکلات جامعه به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مجید زمانی ظهر امروز در کارگاه توانمندسازی خبرنگاری آنلاین و تولید محتوا در گرگان ضمن تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت اظهار کرد: اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی ایران در وعده صادق ۲ در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته شد، که بخشی از ابعاد آن با ابزار رسانه بازتاب داده شد.

وی برگزاری کارگاه توانمندسازی در حوزه رسانه را مهم و قابل تحسین خواند و افزود: این دوره آموزشی می‌تواند به ارتقاء سطح معلومات، تجربه و فعالیت فعالان عرصه رسانه بینجامد.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان گفت: این توانمندی در مجموعه رسانه‌های ما وجود دارد آنچه را که واقعیت است و باید با صداقت به جامعه انتقال داده شود از طریق آن‌ها به نحو شایسته بازتاب داده می‌شود.

زمانی با اشاره به بایکوت خبری رسانه‌های غربی در قبال اقتدار موشکی انقلاب اسلامی ایران توضیح داد: این اتفاق در حالی رخ داد که تمام مردم دنیا خودشان یک رسانه هستند و این اقتدار جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ایران را دیدند.

وی بیان کرد: ضعف و زبونی جبهه استکباری به ویژه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در سال گذشته تا به امروز بیش از پیش دیده می‌شود.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان گفت: نزدیک به یک سال است رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی‌شمار انجام می‌دهد ولی با مظلوم‌نمایی وقایع را جور دیگری جلوه می‌دهد، قدرت رسانه می‌تواند واقعیات را درست و یا نادرست منعکس دهد.

زمانی افزود: این قدرت رسانه‌های داخلی در حوزه خبرنگاری می‌تواند چهره ظالمانه و چهره حیوانی بودن رژیم غاصب را به جهانیان نشان بدهد که الحمدالله این اتفاق افتاده است.

وی داشتن فرهنگ رسانه‌ای را در پرداختن به وقایع و موضوعات پیرامونی مهم خواند و گفت: رسانه‌ها با گفتمان امیدآفرینی می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها و خبرنگاران توضیح داد: خبرنگاران می‌توانند عامل پیشرف جامعه و مدیران باشند.

زمانی بیان کرد: تلاش رسانه‌ها باید در راستای تقویت، رشد و تعالی جامعه باشد تا در سایه ارتقاء سطح اجتماعی، فرهنگی، دینی و مذهبی جامعه بتواند از منافع آن بهره ببرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.