1403-07-08 08:27
61
0
91563
از سردار دل‌ها تا سید قلب‌ها؛

صدای مقاومت با شهادت «نصرالله» خاموش نمی‌شود

سمیرا رجبی فعال رسانه‌ای گلستان با تبریک و تسلیت شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت «شهید سید حسن نصرالله» در یادداشتی نوشت: با شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان صدای مقاومت خاموش نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، با شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان صدای جبهه مقاومت هرگز خاموش نمی‌شود و به زودی آرمان آزادی قدس محقق خواهد شد.  

جنایات رژیم صهیونیستی از سر ضعف و ناتوانی است اسرائیل بداند جبهه مقاومت با ترور ناجوانمردانه و ذلیلانه رژیم‌صهیونیستی هرگز از حرکت باز نخواهد ایستاد و باصلابت بیشتری بر پیکر فرسوده و فرتوت این رژیم کودک‌کش فرود خواهد آمد.  

راه و آرمان شهید نصرالله قدرتمندتر از گذشته ادامه خواهد داشت و پرچم جبهه مقاومت تا آزادی قدس همچنان برافراشته خواهد بود.  

همانگونه که برای شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیزمان قلم زدیم امروز نیز برای سید قلب‌ها می‌نویسیم شهادت هنر مردان خداست.  

امروز می‌بینم که در دانشگاه‌های کشورهای غربی و آمریکا از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که پیام انقلاب به جهان صادر شده است.

امروز پیام انقلاب توسط خون شهدا به دنیا صادر شده است، مقاومت اسلامی در منطقه به هیچ وجه دست از حمایت مردم فلسطین بر نمی‌دارد و این حمایت تا نابودی رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی ادامه دارد.

خون به ناحق ریخته شده شهید سید حسن نصرالله تزریق حیاتی دوباره بر رگ‌های مقاومت است که اسرائیل را به قعر جهنم هدایت خواهد کرد.

شهادت شهید سید حسن نصرالله، باعث افزایش انگیزه و اراده پولادین برای ادامه مبارزه جبهه مقاومت با دشمنان خواهد شد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.