1403-07-08 01:35
76
0
91562
دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی گلستان:

رژیم صهیونیستی با وحدت مسلمانان محو می‌شود

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان گلستان گفت: اگر ملت‌های مسلمان از قدرت درونی خود استفاده کنند، اختلاف‌نظر و سلیقه را کنار بگذارند و ید واحده شوند یقین بدانند که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و البته آن روز دیر نیست.

محمدرضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگ شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله مقاومت اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نمونه بارزی از تاثیرگذاری وحدت و انسجام است.

وی افزود: در دفاع مقدس، ملت ایران با وحدت درونی خود در قالب بسیج نیروهای مردمی توانست در مقابل دشمن متجاوز بعثی که همه قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند، ایستادگی کند و موجب بیداری اسلامی شود.

بهرامی عنوان کرد: وظیفه امروز ما و ملت‌های مسلمان ماندن در صحنه و تبیین کردن اقتدار سازمان مقاومت و واقعیات و مظلومیت مردم بی‌دفاع در غزه و لبنان است.

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با علمای اهل‌سنت فرمودند: امروز یکی از واجبات قطعی، حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است و اگر کسی از این تکلیف سرپیچی کند، قطعاً نزد پروردگار مورد سؤال قرار خواهد گرفت.

وی در پایان درباره نقش رسانه و انسان رسانه‌ها در چنین شرایطی گفت: حملات رسانه‌ای و مطبوعاتی را نسبت به جنایات رژیم غاصب و خبیث اسرائیل تقویت کنند و به صراحت نشان دهند که همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه عزیز و نیز لبنان و حزب‌الله سرافراز قرار دارند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.