1403-07-07 07:17
62
0
91549
کارشناس سیاسی:

حملات وحشیانه نتیجه استیصال اسرائیل است

کارشناس سیاسی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: نتیجه استیصال اسرائیل وحشی‌گری‌های دیوانه‌وار در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسین کریمی‌اول در نشست برخط بصیرتی با موضوع تبیین تحولات لبنان و غزه اظهار کرد: جبهه‌ مقاومت بعد از طوفان‌الاقصی به میدان آمد و با تمام توان از غزه و حماس دفاع کردند، رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد که می‌تواند در مدت یک ماه نسخه غزه و حماس را بپیچد اما واقعیت میدان چیز دیگری بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نتوانسته به هیچ‌کدام از اهداف اعلام شده خود برسد، افزود: برای اینکه آن‌ها این رسوایی را سرپوش بگذارند جبهه جدیدی به سمت لبنان باز کردند و سعی دارد با ترور فرماندهان عملیات روانی را به نفع خود تمام کند.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر را در غزه تا به این لحظه به شهادت رساندند که ۶۰ درصد آن‌ها تقریبا زن و بچه هستند.

کریمی‌اول تصریح کرد: نتانیاهو در ابتدای جنگ با غزه سه شرط و هدف تعیین کرده بود، در گام نخست حماس را از بین ببرد، در گام بعدی تمام اسرای صهیونیستی را آزاد کند و در نهایت نیز مردم غزه را از منطقه اخراج کند اما بعد از یک سال نتوانست به اهداف خودش برسد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی نتوانسته در این جنگ حریف باریکه غزه با وسعت محدود و مشخص در حالی که با محاصره کامل است شود بنابراین چطور می‌تواند حزب‌الله لبنان را با آن همه امکانات و نیروی انسانی از بین ببرد.

این کارشناس سیاسی توضیح داد: هر چند خسارت‌هایی به حزب‌الله وارد کرده است اما در نهایت نمی‌تواند رژیم صهیونیستی پیروز این میدان باشد.

کریمی‌اول گفت: رژیم صهیونیستی در حملات هوایی شاید بتواند دست برتر باشد اما میدان جنگ در زمین اتفاق می‌افتد و در حملات زمینی با لبنان، به طور یقین شکست قطعی با رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه آتش‌بس در غزه به معنای پیروزی جبهه مقاومت است، ادامه داد: نتانیاهو در لحظه آخر نمی‌خواهد زیربار آتش‌بس برود زیرا می‌داند قبول آتش‌بس یعنی شکست کامل و قطعی رژیم صهیونیستی در این جنگ، بنابراین دیوانه‌وار جبهه‌های جدیدی را در جنگ به روی خود باز می‌کند تا جبهه مقاومت را بترساند و به زعم خویش آن‌ها را تسلیم کند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه حملات رژیم صهیونیستی باعث همبستگی بیشتر مردم لبنان با سلیقه‌های متفاوت سیاسی و مذهبی که شاید قبلا اختلاف نظرهایی درباره برخی مسائل داشتند شده است، گفت: رژیم صهیونیستی با امپراطور رسانه‌ای خود افتضاحات و شکست خود را سانسور می‌کند و نمی‌گذارد افکار عمومی از آن باخبر شوند در حالی که حملات دیوانه‌وار به لبنان و فلسطین و تهدید کشورهای دیگر نشان می‌دهد ضربات مهلکی در این جنگ خورده است که نمی‌خواهد آن را افشا کند.

وی گفت: شمال اسرائیل هم اکنون به مخروبه‌ای تبدیل شده و ساکنان آن آواره شده‌اند ولی در خبرها سعی می‌کنند حجم این مسائل را کاهش دهند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.