1403-06-27 20:18
251
0
91423
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

آمریکا در مرکز نفرت جهانی قرار دارد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: آمریکا در مرکز نفرت جهانی به ویژه جهان اسلام قرار دارد.

محمود علیخانی عصر امروز با گرامیداشت هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» اظهار کرد: غزه اکنون در مسیر پیروزی است و آمریکا در مرکز نفرت جهانیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بین حیات و ممات دست و پا می‌زند، تصریح کرد: راهی برای نجات رژیم کودک‌کش اسرائیل وجود ندارد این رژیم باید بداند که با گسترش ناامنی‌ها نمی‌تواند امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: روحیه شهادت‌طلبی مردم غزه، وحشت را در دل رژیم صهیونیستی انداخته است غزه و فلسطین قطعا به زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.

علیخانی با تاکید بر اینکه مقاومت مردم مظلوم فلسطین وحدت بخش امت اسلامی است، گفت: رشادت‌ها، ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم غزه و فلسطین جهان را در بهت و حیرت فرو برده است، اسرائیل بزرگترین شکست خود را در تاریخ تجربه کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان هرگز حمایت‌های بی‌دریغ جبهه استکبار و در راس آن آمریکا را از رژیم‌صهیونیستی از یاد نخواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: آنچه که حائز اهمیت است این است که فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که اسیر و ذلیل سیاست‌های آمریکا و اسرائیل شوند و مقتدرانه در مقابل این شیطان صفتان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه شهادت جزو لاینفک زندگی مردم مظلوم فلسطین و غزه است، ابراز کرد: امروز جهان در مقابل آمریکا متحد است و آمریکا و اسرائیل بیش از هر زمان دیگری در جهان منزوی شده‌اند.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.