1403-06-01 11:29
230
0
91141
خدمت بی‌سابقه در دولت «سید محرومان»؛

۱۹ هزار خانه مددجو در گلستان آباد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با اشاره به خدمات بی‌سابقه دولت سیزدهم در استان گفت: در مدت سه سال گذشته ۱۹ هزار فعالیت مسکن در استان انجام گرفت که ۴ هزار واحد احداث و بیش از ۱۹ هزار واحد تعمیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عیسی بابایی صبح امروز در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی در استان گلستان اظهار کرد: دولت سیزدهم در بخش مسکن مددجویان خدمات بی‌سابقه‌ای انجام داد به طوری که در مدت سه سال ۱۹ هزار فعالیت مسکن انجام شد و در این راستا ۴ هزار واحد احداث و بیش از ۱۹ هزار واحد رنگ آبادانی به خود گرفت.

وی اعطای وام بلاعوض به مددجویان را یکی دیگر از اقدامات خوب دولت سیزدهم برشمرد و افزود: بیش از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت وام بلاعوض به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: در سال جاری یکهزار و ۵۰۰ سهمیه مسکن برای مددجویان استان گلستان درنظر گرفته شده است که تا پایان امسال جشن خانه‌دار شدن مددجویان روستایی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را انجام می‌دهیم.

بابایی از آموزش بیش از ۱۵ هزار نفر افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در حوزه کسب و کار خبر داد و افزود: یکهزار و ۹۶۴ نفر در دولت سه ساله رئیس‌جمهور شهید از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند و ۴۲۰ نفر مستمری می‌گیرند.

وی از افزایش ۱۸۳ درصدی مستمری مددجویان استان خبر داد و ابراز کرد: یکهزار و ۹۶۵ میلیارد تومان مستمری در طول سه سال گذشته برای مددجویان استان گلستان واریز شده است.

بابایی گفت: دو دولت سه ساله شهید رئیسی ۸ هزار جهیزیه در قالب پنج قلم اساسی به نوعروسان اعطاء شده است و در این مدت هیچ نوعروسی پشت نوبت برای دریافت جهیزیه نیست.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.