1403-05-01 07:06
612
0
90779
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان:

ولایتمداری رمز عظمت انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان با بیان اینکه ولایتمداری رمز عظمت انقلاب اسلامی است، گفت: امتی که همراه امام باشد نه شکست دارد نه ذلت و همواره پیروز میدان است.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تاکید بر اینکه ولایت در راس فرائض اسلام قرار دارد، اظهار کرد: امتی که همراه امام باشد نه شکست دارد نه ذلت و همواره پیروز میدان است.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌هاست، افزود: ایمان زمانی کامل می‌شود که تابع مطلق ولایت‌فقیه باشیم درحقیقت ولایت، راس اقتدار کشور است.

قاسم‌پور با تاکید بر اینکه اسلام بر پنج اصل استوار است، تصریح کرد: نماز، ولایت، زکات، حج و روزه پنج اصل اسلام است و نقش ولایت در راس همه امور قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان جایگاه ولایت‌فقیه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: ستون دین نماز است ولی نماز بی‌ولایت نتیجه‌ای جز انحراف برای فرد به همراه ندارد.

وی ولایت‌پذیری و ولایتمداری را شاخصه مهم منتظران ظهور برشمرد و اظهار کرد: شاکله اصلی ولایت پذیری، اطاعت است.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: خداوند انسان را خلق کرد تا اشرف مخلوقات باشد و برتری خودش را نسبت به جن و انس نمایان کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان بر لزوم یتیم‌نوازی تاکید کرد و گفت: باید به فکر محرومان باشیم حق یتیم آن چنان عظیم است که قرآن ۲۳ بار از یتیم یاد کرده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.