1403-04-19 12:02
1878
0
90645
فردا چهارشنبه 20 تیر انجام می‌شود؛

اجتماع مدافعان عفاف و حجاب در گرگان

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان از برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمود علیخانی پیش از ظهر امروز با گرامیداشت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اجتماع بزرگ عفاف و حجاب به صورت خودجوش و مردمی فردا ساعت ۱۷ در پارکینگ جنب فرمانداری شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم با آمدن پای صندوق‌های رای نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند. 

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان ابراز کرد: برنامه‌های عفاف و حجاب از تاریخ ۱۶ تیر الی ۲۲ تیرماه در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری رزمایش جامعه فاطمی در سطح پایگاه‌های شهرستان گرگان، برپایی نمایشگاه یک حس خوب، برپایی موکب‌های فرهنگی حیا و عفاف، برپایی خیمه‌های زینبی، ایستگاه مشاوره، روایتگری قیام گوهرشاد می‌توان نام برد. 

علیخانی با بیان اینکه در دفاع از حجاب و عفت بانوان باید زنان و دختران پاکدامن علمدار باشند، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان گرگان می‌توان به نشست‌های تخصصی و تبیینی، مراسم شیرخوارگان حسینی و احلی من العسل اشاره کرد. 

وی مردمان شهرستان گرگان را متدین و انقلابی خواند و افزود: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و در یک کلام، حجاب را درسنامه عاشورا می‌بینیم. 

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان با تقدیر از بانوان شهرستان گرگان و پایبندی اکثریت مردم به اصول و مبانی اسلامی حضور مردم در صحنه و پیگیری مطالبات به صورت منطقی را از ضرورت‌ها دانست و بر حضور پرشور بانوان در تجمع بزرگ عفاف و حجاب تاکید کرد.

علیخانی با تاکید بر اینکه ۲۸ دستگاه موظف هستند در زمینه ترویج عفاف و حجاب فعالیت کنند، ابراز کرد: متاسفانه در جامعه فرهنگ بویژه عفاف و حجاب مظلوم واقع شده است. 

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.