1403-04-15 20:35
283
0
90601
استاندار گلستان:

میدان انتخابات در گلستان رقابتی‌تر شد

استاندار گلستان گفت: انتخابات رقابتی با مشارکت بالای گلستانی‌ها در میدان انتخابات در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه امشب در ستاد خبری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و استان گلستان با مشارکت حداکثری در دومین مرحله از انتخابات ریاست‌جمهوری سوگ شهدای خدمت را به حماسه تبدیل کردند.

وی میزان مشارکت در انتخابات را در مقایسه با مرحله نخست رقابتی‌تر دانست و افزود: مردم همچنان برای شرکت پای صندوق‌های رای حضور خوبی دارند، که این حضور قابل تحسین و ستودنی است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات مورد تاکید است، گفت: انتخابات در رصد ناظران و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است.  
زنگانه با بیان اینکه بیشتر از پنج درصد میزان مشارکت نسبت به دور اول افزایش پیدا کرده است، افزود: نرخ مشارکت تا پایان انتخابات بیشتر خواهد شد و این اتفاق پشتوانه بزرگ خوبی برای رئیس‌جمهور بعدی است.
وی از مردم خواست برای مشارکت در انتخابات سهیم باشند و آرای هر یک از واجدان شرایط در سرنوشت کشور تعیین‌کننده است.
استاندار گلستان بیان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد رییس جمهور منتخب از پشتوانه مردمی بالاتری برخوردار خواهد بود و در عرصه‌های مختلف از جمله دیپلماسی اقتصادی و مجامع جهانی گام‌های بهتری بردارد.
زنگانه از فعالان رسانه خواست سلامت انتخابات را زیر سوال نبرند و نظارت چند لایه حاکی از این واقعیت است و ایمان راسخ دارم که این واضح و روشن است این انتظار وجود دارد فعالان فضای مجازی از هر گونه گمانه‌زنی از نتایج انتخابات پرهیز کنند.
وی میزان مشارکت در انتخابات را تا این لحظه پنج درصد بیشتر از مرحله نخست اعلام کرد و گفت: شاهد برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه در استان هستیم.
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.