1403-04-15 12:00
168
0
90594
رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

۵ هزار ناظر مانع تخلفات انتخاباتی در گلستان هستند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در حال خلق تجلی مردمسالاری دینی در تعیین سرنوشت کشور هستند، گفت: ۵ هزار ناظر مانع تخلفات انتخاباتی در گلستان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حمیدرضا بهمنی‌نژاد ظهر امروز در ستاد خبری چهاردهمین دوره انتخابات دریاست جمهوری در استان گلستان اظهار کرد: امروز ملت ایران در حال خلق تجلی مردمسالاری دینی در تعیین سرنوشت کشور هستند، ۵ هزار ناظر مانع تخلفات انتخاباتی در گلستان هستند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی ماموریت نظارت بر انتخابات بر عهده هیات نظارت بر انتخابات است، افزود: هزاران نفر از ناظران در شعب اخذ رای حضور دارند که آموزش‌دیده و متعهد هستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان بیان کرد: در هر شعبه اخذ رای به طور متوسط بین سه تا چهار ناظر هستند که هیچ ارتباط تشکیلاتی با شورای نگهبان ندارند و از نخبگان در اقشار مختلف جامعه هستند که در ایام انتخابات همکاری می‌کنند.

بهمنی‌نژاد با اشاره به اینکه نظارت با اشرافیت کامل انجام شده است، ابراز کرد: نظارت و صیانت از آرای مردم تا پایان شمارش آرا و تائید صحت انتخابات ادامه دارد.

وی گفت: صحت انتخابات و صیانت از آرای مردم حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای است بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر نماینده دو نامزد در شعب اخذ رای استان داریم که این کار بزرگی است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان بیان کرد: سامانه مردم ناظر در بستر فضای مجازی و اینترنت قابل دسترس است در سراسر کشور و مردم استان می‌توانند گزارش و شکایات خود را به صورت مستند بارگزاری که بلافاصله رصد و بررسی می‌شود.

بهمنی‌نژاد با بیان اینکه صیانت از آرای مردم را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم، تصریح کرد: در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.