1403-04-14 18:52
660
0
90586
برای خلق یک حماسه در ۱۵ تیرماه؛

عاشقان «ایران قوی» به خط می‌شوند

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان گفت: مردم گرگان در مراسم آئین «سلام بر محرم» عهد بستند روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور حداکثری بزرگترین رزمایش اقتدار ملی را در «انتخابات» رقم بزنند.

سرهنگ پاسدار «محمود علیخانی» عصر امروز در حاشیه مراسم آئین «سلام بر محرم» که در میدان شهرداری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در گرگان با گرامیداشت فرا رسیدن مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: از برنامه‌های شاخص ما در ایام محرم و سوگواری بر سیدالشهدا (ع) برگزاری آیین «سلام بر محرم»، «احلی من العسل» و «شیرخوارگان حسینی» است.  

وی از برپایی مراسمات سوگواری در تمامی مساجد شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: هیأت رزمندگان سپاه شهرستان گرگان به مدت ۱۰ شب مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را در ساعات ۱۷ الی ۱۹ و ۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار می‌کند و مردم دارالمومنین می‌توانند در این مراسمات معنوی شرکت کنند.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان پیام مراسم «سلام بر محرم» را نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و احیای اسلام ناب محمدی دانست و افزود: این مراسم با همکاری شهرداری، شورای شهر و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان برگزار شد.

علیخانی انتخابات را بزرگترین رزمایش اقتدار ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: مشارکت قوی و حداکثری مردم در انتخابات همچون دژ مستحکمی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است و فردا، عاشقان ایران قوی پای صندوق‌های رأی به خط خواهند شد.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه مردم در روز جمعه کار نیمه‌تمام‌شان را تمام می‌کنند، افزود: مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایی شهرستان دارالمومنین گرگان در روز جمعه با خلق حماسه‌ای بزرگ ثابت می‌کنند که همچنان پای کار انقلاب هستند.

وی یادآور شد: مردم ما در ۱۵ تیرماه با حضور چشمگیر و معنادارشان پای صندوق‌های رای، گفتمان شهید جمهور که گفتمان خدمت و مردمی بود را تداوم می‌بخشند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.