1403-04-11 22:13
445
0
90553
سخنران مراسم «یادواره شهدای کربلای یک» در گرگان:

خون «شهید رئیسی» پروژه شوم دشمنان را ابتر گذاشت

سخنران مراسم «یادواره شهدای کربلای یک» در گرگان با تاکید بر استمرار حق گویی در کلام گفت: خون «شهید رئیسی» پروژه شوم دشمنان را ابتر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، سردار کمیل کهنسال امشب در یادواره شهدای عملیات کربلای یک و گرامیداشت سردار رشید اسلام «محمدرضا عسکری» (جانشین لشکر ۲۵ کربلا) که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ایمان و اخلاص شهید عسکری شرط تحقق نصرت الهی و تحقق وعده‌های الهی شد.  

وی شهدا مکتب حسینی دارند، تصریح کرد: شهدا از مکتب امام حسین ع درس گرفتند و عاشقان این مکتب ذره‌ای دل به دنیا نمی‌بندد و گول لذت‌های دنیوی را نمی‌خورند.

سخنران مراسم «یادواره کربلای یک» در گرگان با تاکید بر اینکه شهدا هرگز از دشمن نمی‌هراسیدند، گفت: سیدالشهدا به ما آموخت که در راه دفاع از حق، اسلام، انقلاب، قرآن، عزت، حیثیت و ناموس کشور در برابر دشمنان نباید ترس داشت این درس و مکتب عاشوراست.  

کهنسال با تاکید بر اینکه شهدا همواره زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، خاطرنشان کرد: شهدا به خوبی آموخته‌اند که تن به ذلت ندهند و هرگز تسلیم یزیدیان، نمرودیان و فرعونیان زمانه نمی‌شدند این حقیقت انقلاب اسلامی است.  

وی از خدمات شهید خدمت تقدیر کرد و افزود: خون شهید رئیسی، پروژه شوم شیطانی دشمن را ابتر گذاشت.  

سخنران این مراسم اظهار کرد: کدام رئیس‌جمهور را دیدید که بعد از شهادتش برایش کشورهای متعددی عزای عمومی اعلام کنند، پرچم‌های‌شان را نیمه برافراشته و از دور و نزدیک برای ادای احترام به کشور ایران بیایند.  

وی افزود: نمرود زمانه «بایدن» در شهادت رئیس‌جمهور «آیت‌الله رئیسی» مجبور شد پیام تسلیت در برابر عظمت این شهید جمهور بفرستد.  

کهنسال با تاکید بر استمرار حق‌گویی در کلام ابراز کرد: در حق گویی صریح باشیم و در هیچ محافل و مجلسی از حق‌گویی ذره‌ای کوتاه نیاییم.  

سردار کهنسال با اشاره به اینکه شهید جمهور فردی فقیه، عادل، دانشمند و عالم بود، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد و این امر باعث عزت، اقتدار و عظمت این شهید بزرگوار شد اگر برای مردم خدمت خالصانه انجام دهی قطعا به چنین درجه‌ای خواهید رسید.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.