1403-04-10 21:10
2328
0
90546
نائب‌رئیس اول کمیسیون انرژی در مجلس:

بنزین ۲۵ هزار تومانی زندگی مردم را قفل می‌کند

نائب‌رئیس اول کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از تورم گفت: بنزین ۲۵ هزار تومانی زندگی و معیشت مردم را قفل می‌کند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در واکنش به برخی موضوعات مطرح شده پیرامون گرانی بنزین اظهار کرد: تورم به زندگی مردم فشار می‌آورد، بنزین ۲۵ هزار تومانی زندگی و معیشت مردم را قف می‌کند.
وی با اشاره به اینکه طبقات مرفه جامعه از تورم و گرانی آسیب نمی‌بینند، افزود: این طبقات محروم جامعه هستند که زیر بار تورم اذیت می‌شوند.
نائب‌رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: هر چیزی که گران شود باید به کمیسیون مجلس ارجاع داده شود حتی مصوبات مجلس در هیئت تطبیق بررسی می‌شود اگر مغایر با سیاست‌های کلی، قوانین بالادستی و قانون اساسی باشد قطعا رد می‌شود.
سنگدوینی بیان کرد: هر فرآورده‌ای از جمله بنزین اگر گران شود باید با قوانین تطبیق داشته باشد، در سایه گرانی باید درآمد خانوارهای دهک پایین جامعه افزایش پیدا کند، حتی حقوق کارمندان هم باید افزایش یابد در غیر اینصورت زندگی و معیشت مردم قفل خواهد شد.
وی با قدردانی از حضور بابصیرت مردم در انتخابات هشتم تیرماه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است، ان‌شاءالله مردم جمعه پیش‌رو پرشورتر از گذشته پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
نائب‌رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری بسیار مهم و مهمتر از آن انتخاب اصلح است، گفت: مردم انتخاب اصلح را بر مبنای شاخص‌ها و ملاک‌های مقام معظم رهبری انجام دهند حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات به استحکام و اقتدار جمهوری اسلامی منتهی می‌شود.  
سنگدوینی ادامه داد: مردم کسی را انتخاب کنند که در مسیر نظام و انقلاب اسلامی حرکت کند، برای معیشت و اقتصاد مردم، مسکن و اشتغال جوانان برنامه داشته باشد تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
وی استفاده از کابینه کارآمد و قوی را لازمه یک دولت قوی دانست و تصریح کرد: دولت با مدیریت مردمی می‌تواند بر مشکلات فائق بیاید.
نائب‌رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بر مبنای مردمسالاری دینی است، ابراز کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی همه و همه با انتخاب مردم تعیین می‌شود که نشان از مردمسالاری دینی است.
سنگدوینی از مردم خواست تا با دید باز و توجه به شاخصه‌های انقلاب اسلامی دست به انتخاب فرد اصلح بزنند، گفت: کسی را مردم انتخاب کنند که توانایی حل مشکلات را داشته باشد و با جان و دل برای مردم کار کند و خدمت بی‌منت داشته باشد.
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.