1403-04-08 11:33
235
0
90519
نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

حضور باشکوه مردم، پاسخ شایسته‌ای به رهنمودهای رهبری است

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه ملت عزیز ایران پای صندوق‌های رای، یک پاسخ شایسته به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

غلامرضا منتظری امروز با انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای یک پاسخ شایسته‌ای به رهنمودهای مقام معظم رهبری است و ما آماده‌ایم برای سربلندی و پیشرفت کشور باز هم حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم.

وی حضور مردم در انتخابات را باشکوه خواند و تصریح کرد: حضور باشکوه ملت پای صندوق‌های رای درحقیقت خلق حماسه‌ای عظیم است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از وداع باشکوه با شهید جمهور و همراهان شهیدش پیام این حضور پرشور می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب و همه کسانی که چشم دیدن رشد و بالندگی این نظام را ندارند باشد.

منتظری حضور مردم در انتخابات را در مقایسه با ادوار گذشته بسیار باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات در امتداد حادثه بزگ بدرقه شهدای خدمت است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمن در زمینه کمرنگ کردن انتخابات از توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی استفاده کرد تا مردم را از آمدن پای صندوق‌های رآی ناامید و دلسرد کنند اما مردم بابصیرت و فهیم ایران اسلامی هرگز به این تبلیغات سوء اهمیتی نمی‌دهند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.