1403-04-08 10:03
250
0
90515
رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

آرای مردم گلستان با بیش از ۵ هزار ناظر صیانت می‌شود

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: بیش از ۵ هزار ناظر در گلستان وظیفه صیانت از آرای مردم و نظارت موثر بر تمامی فرایند انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حمیدرضا بهمنی‌نژاد صبح امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: امروز روز جشن و نشاط ملی ما ایرانیان است، شروع بسیار خوبی در راه‌اندازی دستگاه‌های احراز و انتخابات انجام گرفت و ساعت هشت صبح شاهد شروع انتخابات در موعد مقرر بودیم.

وی با قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان تصریح کرد: تاکنون گزارشی که موید اتفاق خاصی که قابل پیگیری باشد در استان گلستان نبودیم امیدواریم این روند تا پایان فرایند رای‌گیری ادامه داشته باشد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان تاکید کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم بر عهده شورای نگهبان است، در این راستا ناظران باتجربه و آموزش‌دیده در سراسر استان بکارگیری شدند، بیش از ۵ هزار ناظر وظیفه صیانت از آرای مردم و نظارت موثر بر تمامی فرایند انتخابات را دارند.

بهمنی‌نژاد گفت: به طور متوسط در هر شعب اخذ رای از سه ناظر استفاده شده است، کار حجیم و سختی است اما تمرکز روی سلامت انتخابات با دقت و حساسیت بالایی پیگیری می‌شود.

وی گفت: یکی از ابعاد اطمینان‌بخش سلامت انتخابات، تعیین نمایندگانی در شعب اخذ رای است، نزدیک هزار نفر از نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای معرفی شدند که نظارت مستیم بر شعب اخذ رای دارند حتی زمان شمارش آرا حضور دارند و اطمینان از سلامت انتخابات پیدا می‌کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان بیان کرد: شورای نگهبان با راه‌اندازی «سامانه مردم ناظر» آماده دریافت شکایات مردم در امر انتخابات است این گزارشات جمع‌بندی و سپس پیگیری می‌شود.

بهمنی‌نژاد گفت: انتخابات در یک روز برگزار می‌شود اما مقدمه آن حاصل روزها زحماتی است که برگزارکنندگان متقبل می‌شوند.

وی از مردم خواست تا مشارکت جدی در انتخابات داشته باشد و فردی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب اسلامی باشد و بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.