1403-04-06 12:22
232
0
90488
معاون سیاسی استانداری گلستان:

شرکت در انتخابات رأی به «ایران قوی» است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: هر کسی که به ایران قوی علاقمند است در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر پیش از ظهر امروز در همایش نقش زنان در حماسه بزرگ انتخابات و دستاوردهای شهید جمهور در حوزه زنان و خانواده که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی که به ایران قوی در کشور علاقمند است در انتخابات هشتم تیر شرکت کند. 

وی با بیان اینکه اگر روز به روز بر اقتدار و امنیت کشورمان ایران افزوده می‌شود به برکت وجود رهبری است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات باعث ناامیدی و شکست دشمنان می‌شود وقتی مشارکت بالا باشد زبان بدگویان انقلاب اسلامی کوتاه می‌شود و دیگر دشمنان نمی‌توانند شادی کنند، نمی‌توانند ملامت کنند و دشمن شاد نمی‌شویم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را امری بسیار مهم و ضروری خواند و ابراز کرد: میزان مشارکت مردم در کشورهایی که مدعیان دموکراسی هستند زیر ۳۰ درصد است وای کشور ایران همواره نشان داده است جانانه پای انتخابات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و در هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر در انتخابات خلق خواهیم کرد. 

مهاجر خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حماسه انتخابات مکمل حماسه قیامی که مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت داشتند خواهد بود. 

وی درخصوص انتخاب اصلح افزود: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی اصول انقلاب اسلامی پایبند و اعتماد و اعتقاد قلبی داشته باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: هرکسی که علاقمند به ایران قوی است باید برای سربلندی و پیشرفت کشور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. 

وی تصریح کرد: ویژگی یک رئیس‌جمهور اصلح به تعبیر حضرت آقا این است که کارآمد باشد، خستگی‌ناپذیر و شب و روز نشناسد، معتقد به اصول مبانی انقلاب باشد، پویا و فعال باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: بعضی سیاسیون در کشور تصور می‌کنند باید آویزان این قدرت و آن قدرت شوند کسانی که چشم امیدشان به خارج از کشور دوخته شده است آنها ظرفیت کشور را نمی‌بینند. 

مهاجر با بیان اینکه دولت سیزدهم از ظرفیت‌های کشور خوب استفاده کرد، تاکید کرد: کسی که تصور کند بدون حمایت آمریکا نمی‌توان قدم از قدم برداشت نمی‌تواند در راستای پیشرفت کشور قدم بردارد. 

وی افزود: نامزدها با خداوند خود عهد کنند که اگر موفق شدند؛ از افرادی که ذرّه‌ای با انقلاب فاصله دارند استفاده نکنند. 

مهاجر با بیان اینکه بعضی خیال می‌کنند راه پیشرفت از آمریکا می‌گذرد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد که سرنوشتش را دیگران بنویسند جمهوری اسلامی به فضل الهی نشان داده است که بدون تکیهٔ به بیگانگان و حتی با وجود موذی‌گری بیگانگان و چالش‌گری بیگانگان می‌تواند پیش برود و پیش رفته است. 

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.