1403-03-31 15:48
982
0
90427
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع گلستان:

فاضلی عذرخواهی کند

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع گلستان با ابراز تاسف از رفتار دور از شأن «محمد فاضلی» مشاور فرهنگی پزشکیان گفت: محمد فاضلی باید رفتار خود را اصلاح کند و خیلی منطقی اشکالات خودش را بپذیرد و از همه عذرخواهی کند.

علی‌اصغر نصرالله‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در واکنش به رفتار دور از شأن «محمد فاضلی» مشاور فرهنگی پزشکیان اظهار کرد: روز گذشته در میزگرد فرهنگی پزشکیان یک برخورد ناشایست و به دور از شأن اعضای هیئت علمی دانشگاه اتفاق افتاد که باعث ناراحتی جامعه دانشگاهی و مردم شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت غیر اخلاقی محمد فاضلی از چند زاویه قابل بررسی است، افزود: اولاً انتظار بر این بود که فاضلی به سوالات کارشناس برنامه پاسخ منطقی می‌داد، مجری برنامه دو سوال مطرح کرد که فاضلی پیمانی بوده چطور به دستگاه اداری دیگر مامور شده است آیا این سوال اشکال قانونی دارد؟.

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع گلستان توضیح داد: کسانی که به صورت پیمانی فعالیت می‌کنند نمی‌توانند در دستگاه‌های دیگر اداری مسئولیت داشته باشند هرچند که در وزارت علوم با مجوز هیئت امنا مسئولیت گرفته باشند.

نصرالله‌نژاد گفت: انتظار بر این بود که فاضلی پاسخ منطقی و قانونی به این سوالات بدهد، توهین کارشناس فرهنگی به مجری برنامه و سایر حضار اصلاً در شأن یک شخصیت علمی نبود و دور از انتظار همه فعالان فرهنگ و ادب به شمار می‌رفت.

وی تاکید کرد: اصلاً جایز نبود که فاضلی از لفظ توهین‌آمیز استفاده کند و به نوعی عصبانیت خودش را با خشونت لفظی پاسخ دهد این مورد قبول نیست، انتظار بر این است که محمد فاضلی هرچه زودتر این رفتار خود را اصلاح کند و خیلی منطقی اشکالات خودش را بپذیرد و از همه عذرخواهی کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع گلستان بیان کرد: انتظار نمی‌رفت که فاضلی سوالات را به مسائل شخصی و فردی بکشاند چرا که فاضلی یک فرد علمی بود و از منظر علمی مورد خطاب قرار گرفت، بنابراین نباید ایشان موضوع را شخصی می‌کرد و احساس کند که می‌خواهند به او توهین کنند.

وی با اشاره به اینکه فاضلی با رفتار توهین آمیز خود صدا و سیما را زیر سوال برد، گفت: این رفتار را جامعه دانشگاهی نمی‌پذیرد و اگر ایشان نقدهایی به صدا و سیما دارد آنجا جایگاهش نبود که به رسانه ملی هجمه کند و با این کار خودش باعث خوشحالی دشمنان شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.