1403-03-27 11:34
195
0
90389
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان مطرح کرد:

نقش مهم ائمه جمعه در خلق حماسه انتخابات

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: ائمه جمعه می‌توانند در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، حماسه‌آفرینی مردم در بدرقه شهدای خدمت را با حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات تکمیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از روابط عمومی دفتر نظارت استان گلستان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد در نشست مشترک با ائمه جمعه استان گلستان به تبیین ساز و کار خلق حماسه در انتخابات پیش رو پرداخت و افزود: از مهمترین مولفه‌های خلق حماسه، حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری است که آثار پیامدهای بسیار مثبتی را برای آینده کشور در پی خواهد داشت.

بهمنی‌نژاد گفت: دومین ساز و کار خلق حماسه در انتخابات پیش رو، انتخاب رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی و برخوردار از روحیه ولایتمداری، کار و تلاش بی‌منت برای مردم و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی است. .

وی سومین ساز و کار خلق حماسه را حرکت بر مدار اصول اخلاقی و قانون دانسته و با یادآوری فرازی از وصیتنامه شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود خطاب به سیاسیون کشور می‌گوید: عزیزان هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به نحوی تضعیف کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید.

رئیس هیأت نظارت استان ضمن تجلیل از خدمات ماندگار رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی گفت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی فصل جدیدی از حکمرانی اسلامی مبتنی بر خدمت صادقانه و شبانه‌روزی را در کشور پایه‌ریزی کرد که استمرار آن نیازمند انتخاب رئیس‌جمهور مردمی، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب و در یک کلام انتخاب رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.