1403-03-14 22:16
237
0
90253
یک کارشناس مذهبی در گرگان:

مراقب باشیم خون سیدالشهدای خدمت هدر نرود

یک کارشناس مذهبی در گرگان با تاکید بر اینکه مراقب باشیم خون سیدالشهدای خدمت هدر نرود، گفت: با انتخاب اصلح نگذاریم خون شهدای خدمت پایمال شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، حجت‌الاسلام حسن گنجی عصر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در نرجسیه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با انتخاب فرد اصلح نگذاریم خون سیدالشهدای خدمت و همراهانش به هدر برود. با انتخاب درست راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.  

وی با گرامیداشت شهدای خرداد و شهدای خدمت تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی یک فرد انقلابی، ولایی و مخلص و ساده‌زیست بود گمان نمی‌کردیم کمتر از سه سال از دوران خدمت نورانی‌اش مردم دنیا داغدار و عزادار شوند غم بسیار سنگینی است به گونه‌ای که ۹ کشور دنیا در عزای شهدای خدمت نشستند.  

گنجی با تاکید بر اینکه ارتحال شهادت گونه شهدای خدمت داغ بزرگی بر دلها نشاند، ابراز کرد: ۹۰ کشور دنیا در سالن اجلاس سران در تهران مقابل تابوت شهدای خدمت ادای احترام کردند و ۳۵۰ نامه تسلیت از کشورهای سراسر دنیا به سمت ایران فرستاده شد و در سازمان ملل به طور رسمی برای سیدالشهدای خدمت مراسم گرفتند.  

وی با بیان اینکه در برابر این داغ بزرگ باید صبوری کرد، افزود: در فراغ سیدالشهدای خدمت ما مامور به صبر و بردباری هستیم.  

این کارشناس مذهبی در گرگان خاطرنشان کرد: خداوند اراده‌اش بر این است که ملت بابصیرت و ولایی را یاری کند امیدواریم در انتخابات پیش‌رو شاهد انتخاب یک فرد اصلح بر مسند ریاست‌جمهوری باشیم.

گنجی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید و اظهار کرد: مردم در انتخابات پیش‌رو حضور حداکثری و چشمگیری داشته باشند و با حضورشان خاری بر چشم دشمنان شوند.  

وی افزود: یاد شهدای خدمت در دل و جان‌ها می‌ماند نسل جدید شهید رجایی را ندید اما شهید آیت‌الله رییسی «سیدالشهدای خدمت» را از نزدیک لمس کردند.  

این کارشناس مذهبی در گرگان با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی الگوی در تراز انقلاب را به همگان نشان داد، ابراز کرد: شهید مظلوم آیت‌الله رئیسی برای نسل جدیدی که با هنرها، بهشتی‌ها و رجایی‌ها را ندیدند ایشان یک الگوی بی‌بدیل بود.

گنجی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت: نکند با رای غلط پای اشرافی‌گری را در جامعه باز کنیم مواظب باشیم خون شهید رئیسی هدر نرود انقلاب به رئیس‌جمهوری همانند رئیسی نیاز دارد.  

گنجی نقش امام راحل را در جامعه بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: در تشییع پیکر مطهر امام راحل از ۱۰ الی ۱۲ میلیون نفر حضور داشتند که حتی در کتاب گینس هم ثبت شد.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.