1403-03-10 15:18
333
0
90207
در دیداری صمیمانه مطرح شد؛

فصل مشترک تعامل فضای مجازی بسیج با صدا و سیمای گلستان

رضا روشنی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان با رسول شکری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، رضا روشنی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان ظهر امروز با رسول شکری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی «رضا روشنی» مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل صدا و سیمای استان و تقویت نیروهای انقلابی در این مرکز گفت: الحمدلله در دوران مدیریت شما برنامه‌های کیفی خوبی در  صدا و سیمای استانی برنامه‌ریزی و انجام شد.

وی افزود: در این مدت پخش زنده برنامه تلویزیونی و انعکاس برنامه‌های استان در شبکه‌های ملی به خوبی انجام شد و امیدواریم این روند اطلاع‌رسانی خوب و اثرگذار تداوم داشته باشد.

روشنی به بیان ظرفیت‌های سازمان فضای مجازی بسیج در بخش‌های سوادرسانه، تولید محتوا و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با تعامل یکدیگر و استفاده از ظرفیت شبکه استانی بتوانیم محتواهای تولید شده فضای مجازی بسیج را در بستر صداو سیما انتشار دهیم.

در ادامه «رسول شکری‌نیا» مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: رابطه و علاقه ما با مجموعه بسیج قلبی است و علاقمند هستیم از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.