1403-03-09 02:18
293
0
90186
با اقدامات جهادی در دولت سیزدهم؛

احیای صادرات در مرزهای گلستان تا خلیج مرده‌ای که زنده شد

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌سازی دولت سیزدهم در این استان شمالی گفت: اقدامات جهادی در دولت سیزدهم باعث شد تا همکاری با کشورهای همسایه تقویت شود و اقتصاد گلستان با احیای صادرات رونق بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در‌ اجتماع بزرگ دانشگاهیان استان گلستان در نکوداشت «شهدای خدمت» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مردم الگوی عملی خدمت را در «شهید جمهور» دیدند، اقدامات جهادی در این دولت باعث شد تا همکاری با کشورهای همسایه تقویت شود و اقتصاد گلستان با احیای صادرات رونق بگیرد.

وی یکی از نتایج دیپلماسی موفق دولت سیزدهم را رونق اقتصادی و احیای صادرات در مرزهای گلستان ذکر کرد و افزود: تبادلات مرزی از صفر کامیون به روزانه 160 کامیون افزایش یافت و به رشد دو برابری رسید.

* مردم الگوی عملی خدمت را در «شهید جمهور» دیدند

استاندار گلستان؛ سهم این استان را از صادرات به ترکمنستان روند مثبت ارزیابی کرد و گفت: این سهم از 9 درصد به بالای 21 درصد رسیده است. 

زنگانه با اشاره به اینکه مردم الگوی عملی خدمت را در «شهید جمهور» دیدند، بیان کرد: معتقدیم شهدا زنده هستند، بعد از سانحه‌ای که برای شهدای خدمت اتفاق افتاد با همه وجودمان حاضر و ناظر بودن شهدا را در شئونات کاری و اثرات معنوی در زندگی احساس می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه انرژی مضاعف برای کار و تلاش در کارگزاران انقلاب اسلامی تزریق شده است، گفت: به ظاهر ما شهدا را از دست دادیم اما اگر ابعاد واقعه را بنگریم چیزی جز زیبایی نمی‌بینیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: ما وقتی از نعمتی برخوردار هستیم خیلی قدر آن را نمی‌دانیم وقتی آن را از دست می‌دهیم حسرتش را می‌خوریم.

زنگانه گفت: خیلی از اتفاقات که رقم خورده نتیجه اخلاص و صفای باطن رئیس‌جمهور شهید است اخلاص ویژگی مشترک شهداست، ما در ایام خدمات سه ساله رئیس‌جمهور شهید همه دیدیم که ایشان یک سعه صدر بزرگ داشتند که حلال مسائل کشور بود.

وی بیان کرد: برای مصلحت کشور و انسجام و همدلی در برابر خیلی از نامهربانی‌ها و بی‌انصافی ها سکوت می‌کردند که برای ما آموزنده است.

* خلیج گرگان با اقدامات جهادی دولت سیزدهم جان دوباره گرفت

استاندار گلستان با اشاره به اینکه از خودگذشتگی، مردمی بودن رئیس‌جمهور شهید یک الگوی عملی بی‌نظیر برای همه ما بوده است، افزود: از شهید جمهور یاد گرفتیم که می‌توان هم به امورات مهم پرداخت و هم با توده‌های مردم ارتباط صمیمانه داشت.

زنگانه با اشاره به اینکه گره‌های چندین ساله برخی پروژه‌های زیرساختی و اقتصادی در دولت سیزدهم گشوده شد، گفت: بن‌بست حقوقی پتروشیمی بعد از 18 سال در این دولت باز شد، خلیج گرگان با اقدامات جهادی دولت سیزدهم جان دوباره گرفت، جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز برداشته شد، ارتباط با نخبگان و جوانان باانگیزه تقویت شد.

*حجت‌الاسلام طاهری: مسیر نورانی خدمت با مشارکت سیاسی در انتخابات محقق می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: مردم کشورمان در تشییع میلیونی از پیکرهای پاک شهدای خدمت از خدمات سه ساله رئیس‌جمهور شهید قدرشناسی کردند امیدواریم دولت آینده در تداوم مسیر این دولت خدمتگزار باشد.

حجت‌الاسلام سید علی طاهری نیز در‌ اجتماع بزرگ دانشگاهیان استان گلستان در نکوداشت «شهدای خدمت» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: اولین انتظار شهدای خدمت از ملت بزرگ ایران حضور گسترده در انتخابات هشتم تیرماه است.

وی افزود: دوباره بعد از یک حادثه تلخ و هولناک که ملت بزرگ ایران و انسان‌های آزاده دنیا را به سوگ نشاند چشم مردم دنیا به انتخابات است، حضور گسترده مردم با انتخاب درست در این عرصه سیاسی می‌تواند  مسیر نورانی خدمت شهید رئیسی  را تداوم ببخشد.

طاهری بیان کرد: مردم کشورمان در تشییع میلیونی از پیکرهای پاک شهدای خدمت از خدمات سه ساله رئیس‌جمهور شهید قدرشناسی کردند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.