1403-02-20 12:59
159
0
89922
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خبر داد:

تبلور بسیج خدمت با اجرای ۴۸۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به فعالیت و سازماندهی ۳ هزار گروه جهادی در استان گفت: کارنامه بسیج خدمت با اجرای ۴ هزار و ۸۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در گلستان متبلور شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار علی ملک شاه‌کوهی امروز در همایش سراسری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثار الله گرگان اظهار کرد: استان گلستان بیش از ۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز شهید دیگری به عنوان مدافع امنیت فضای شهرمان را به عطر و بوی شهادت آذین داده است که باید راه این شهدا را با خدمت بی‌منت به مردم ادامه دهیم.

وی با برشمردن برکات حاصل از ماموریت‌های محرومیت‌زدایی بسیج و سپاه تصریح کرد: بسیج سازندگی در پنج سال اخیر ۴۰۰ نمایشگاه، فروشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی افتتاح کرد و مردم از مزایای آن بهره‌مند شدند.  

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان؛ کارنامه قرارگاه خاتم الانبیاء در علاج‌بخشی و لایروبی ۹ کیلومتر از کانال آشور در خلیج گرگان در کمتر از یکسال را درخشان خواند و این اتفاق را ناشی از روحیه جهادی دانست.

ملک‌شاهکوهی گفت: بیش از ۹۰ هزار مترمربع آسفالت راه‌های روستایی، آبرسانی به ۸۰ روستای متاثر از تنش آبی، توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی بین محرومان و نیازمندان، تهیه و تامین ۵۳ هزار بسته لوازم التحریر، تهیه ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه، توزیع ۳۳ هزار بسته البسه، اهدای ۵۶۰ میلیون کارت هدیه بین نیازمندان و آزاد کردن ۵۰۰ زندانی غیرعمد گوشه‌ای از خدمات اقشار بسیج است.

وی توضیح داد: نجات سایت ۴ هزار هکتاری میگوی گمیشان توسط قرارگاه خاتم انجام شد کاری که هیچ پیمانکاری قادر نبود آن را در کمتر از چهار ماه به سرانجام برساند اما قرارگاه خاتم این اقدام را به ثمر رساند.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه سپاه در خدمت‌رسانی به مردم منتظر کسی نمی‌ماند، گفت: با کمک گروه‌های جهادی اتفاقاتی خوبی در استان گلستان انجام گرفته است که مردم از برکات آن استفاده می‌کنند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.