1403-02-18 15:11
197
0
89899
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

الگوی سوم زن را با فرهنگ و رسانه به جهان معرفی کنیم

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در دنیایی که بر مدار رسانه و فرهنگ می‌چرخد باید با همین ابزارها الگوی سوم زن را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، شعبان شتایی ظهر امروز در رویداد استانی الگوی سوم زن که در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد با تبریک آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: جوامع غربی و شرقی به دنبال الگوهای خاص خودشان هستند اما ما مسلمانان افتخار داریم الگوهای مبتنی بر آموزه‌های قرآن را به عنوان الگوی سوم و برتر به جهان معرفی کنیم تا جایگاه والای زن در جهان به درستی نمایانده شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه زن و مردم از نگاه قرآن یکسان است، افزود: خداوند برای زن و مرد ارزش قائل شده است ما باید این ارزش را به شکل‌های مناسب به جوامع خودمان و جوامع جهان معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تاکید بر اینکه زن ابزار بهره‌برداری عده خاصی نیست، گفت: همه وظیفه داریم الگوی کامل زن در اسلام را به دختران و زنان معرفی کنیم، در دنیایی که بر مدار رسانه و فرهنگ می‌چرخد باید با همین ابزارها الگوی سوم زن به جهان معرفی شود.

شتایی افزود: تمام هجمه‌هایی که پشت جریان کثیف زن، زندگی آزادی وجود دارد برای بهره‌برداری سیاسی و رسیدن به منافع شخصی است ما باید پشت این جریان‌ها را با معرفی الگوی سوم زن به خاک بمالیم.

وی بیان حقیقت به شکل موثر را از راهبردهای لازم در معرفی الگوهای برتر دانست و گفت: باید در فضای فرهنگ و رسانه به دور از هر گونه هیاهو تلاش کنیم خدعه و نیرنگ دشمنان را به خودشان برگردانیم.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: وقایعی مانند رویداد هفتم اکتبر وجدان‌های آزاده جهان را بیدار کرد حتی در کشورهای غربی و در قلب آمریکا امروز می‌بینیم که دانشجویان و نخبگان علمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه قیام می‌کنند.

شتایی با اشاره به دوگانگی حقوق بشر تجویزی غرب گفت: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر هستند وقایع اخیر در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نشان داد که آنها بزرگترین ناقض حقوق بشر هستند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.