1402-12-11 10:15
610
0
88970
حماسه می‌سازیم؛

عیار بالای «پایتخت اقوام» در مهمترین ماراتن سیاسی کشور

عیار بالای مردم استان گلستان در «پایتخت اقوام» در مهمترین ماراتن سیاسی کشور دیدنی است، در اینجا رای‌دهندگان قبل از رسمی رای‌گیری، صفوف به‌هم پیوسته شکل دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی- مردم گلستان با اقتدار و حضور حداکثری خودشان پای صندوق‌های رای امنیت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و با حضور سیاسی خود در انتخابات، خون تازه‌ای به کالبد انقلاب تزریق کردند.

مردم گلستان همچون ادوار گذشته در انتخابات ۱۱ اسفند حضور پرشوری را قبل از آغاز رسمی رای‌گیری با صفوف به هم پیوسته مقابل شعبات اخذ رای شکل دادند و باری دیگر اقتدار، امنیت و عزت کشور ایران را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

مرحبا به مردم این خطه سرسبز که با حضورشان در صحنه انتخابات باری دیگر خاری بر چشم دشمنان شدند مرحبا به مردم گلستان که همپای مردم سراسر کشور از نخستین ساعت آغاز رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا خون تازه‌ای در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تزریق کنند و برای کشورشان امنیت آفرین شوند.

اما آنچه که زیبایی صحنه انتخابات را دوچندان کرد حضور رای اولی‌ها پای صندوق‌های رای بود دیدن حس و حال افرادی که برای نخستین بار می‌خواستند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند تماشایی است.

افرادی که در دوره‌های گذشته تنها نظاره‌گر انتخابات بودند امروز به حدی از رشد فکری و جسمی رسیدند که می‌توانند در بزرگترین آزمون اقتدار ملی، سرنوشت کشورشان را رقم بزنند.

مردم ما ثابت کردند همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانانه از کشور و خاکشان دفاع کردند امروز نیز با حضورشان در انتخابات مشتی محکم بر دهان جبهه استکبار می‌زنند همانگونه که با حضور تماشایی و بی‌نظیر خود در ۲۲ بهمن ماه امسال، دنیا را مات و مبهوت خود کردند امروز نیز با حضورشان در انتخابات، شگفتی‌ساز خواهند شد و بار دیگر امید دشمنان را ناامید خواهند کرد.  

دشمن به خوبی می‌داند که امروز کشور عزیزمان ایران تبدیل به یک الگوی بی‌بدیل در جهان شده است کشوری که ۴۵ سال اقتدار خودش را به رخ جهانیان کشید امروز به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به قله نزدیک شده است و قدرت پوشالی آمریکا، انگلیس و اسرائیل را در هم شکست.  

دشمنان تمام تلاششان را کردند که با تفرقه‌افکنی بین مردم تنور انتخابات را سرد کنند و بذر یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کنند اما مردم بابصیرت و انقلابی ما باهوش‌تر از آنند که گول حرفه‌ای فریبنده دشمنان را بخورند.  

مردم گلستان که به نماد وحدت و همدلی اقوام شناخته شده است امروز نشان دادند فرقی بین ترک، لر، ترکمن، بلوچ، فارس، سیستانی و قزاق نیست همه اقوام با وحدت و برادری در کنار هم برای داشتن ایران قوی و سربلند پای صندوق‌های رای آمدند و با انداختن رای خود در صندوق عزت و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند. 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.