1402-12-10 18:16
266
0
88965
همزمان با سراسر کشور؛

رای‌گیری انتخابات از ۸ صبح جمعه آغاز می‌شود

استاندار گلستان گفت: تمام شعبات اخذ رای موظف هستند راس ساعت ۸ صبح ۱۱ اسفند پذیرای رای‌دهندگان باشند و به هیچ عنوان این اقدام با تاخیر صورت نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه امروز در جلسه بررسی تبلیغات انتخابات استان در حوزه شرق استان شامل شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه اظهار کرد: گلستان یکی از بی‌مشکل‌ترین استان‌های کشور در فرآیند انتخابات بوده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره فضا کاملا رقابتی است، افزود: گلستان یکی از بی‌مشکل‌ترین استانهای کشور بوده و این نوید انتخاباتی با مشارکت بالا را می‌دهد.

استاندار گلستان بیان کرد: از تمامی سلیقه‌های سیاسی، اقوام، مذاهب در بین کاندیداها حضور دارند که نشان دهنده رقابتی بودن انتخابات است

زنگانه گفت: به تمام دست اندرکاران انتخابات که زمینه فضای رقابتی را فراهم کردند، تبریک می‌گویم و از آنان تقدیر می‌کنم، تلاش ما حفظ سلامت انتخابات در تمام فرآیندها بود و ۳۱۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات معرفی شدند.

وی تاکید کرد: در تمام فرایند انتخابات تاکید شد هیچ یک از دست اندرکاران حق ندارند له یا علیه نامزدی ورود کنند، دادستانی‌های شهرستان‌ها و دستگاه قضا در فرایند انتخابات همراهی شایسته تقدیر داشته‌اند.

استاندار گلستان با بیان اینکه تلاش ما به صفر رساندن جرایم تبلیغاتی بوده است، گفت: خوشبختانه در این مسیر موفقیت‌های بزرگی به دست آمده است.

زنگانه با اشاره به اینکه تلاش کردیم عدالت در ارائه ظرفیت‌های تبلیغاتی به نامزدها رعایت شود، افزود: با خرید و فروش رای به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بطور قاطع و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: هدف ما از حضور در شهرستان‌ها قدردانی از زحمات هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است، تمام شعبات اخذ رای موظفند راس ساعت ۸ صبح ۱۱ اسفند پذیرای رای‌دهندگان باشند و به هیچ عنوان این اقدام با تاخیر صورت نگیرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.