1402-11-21 21:00
392
0
88752
تجلی هم‌عهدی مردم گلستان؛

گلبانگ «الله‌اکبر» در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی رساتر شد

مردم ولایی و شهیدپرور گرگان امشب در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان جمع شدند و فریاد مقدس «الله‌اکبر» را زمزمه کردند تا خود را برای جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی در یادداشتی نوشت:  ۲۲ بهمن، بزرگترین رخداد تاریخی ملت ایران است، مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان گرگان امشب به آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان آمدند تا تجدید میثاق دوباره با شهدا و امام شهدا ببندند و در این شب باشکوه، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب را هم‌نوا با ملت ایران جشن بگیرند.  

مردم گلستان امشب با هم عهد بستند تا فردا مقتدرانه و همچون کوهی استوار در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کنند و همچون طوفانی بر سر جبهه استکبار فرود آیند.  

گلستانی‌ها همواره ثابت کردند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و هرگاه این نظام به مردم نیاز داشت سر از پا نمی‌شناختند و جانانه از میهن و کشورشان دفاع می‌کنند.  

در ۲۲ بهمن، مردم ولایی گلستان اقتدار ملی خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشید و عظمت اراده پولادین خود را به جبهه استکبار نمایان خواهند کرد.

مردم گلستان همچون آتشفشانی فعال در روز ۲۲ بهمن فوران می‌کنند و دنیای استکبار را در آتش مذاب خود به خاکستری بی‌جان مبدل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.