1402-11-08 13:23
300
0
88556
با افتتاح ۱۱ حلقه چاه محقق شد؛

رفع تنش آبی ۹ هزار خانوار در گمیشان

فرماندار گمیشان گفت: ۱۱ هزار خانوار در شهرستان گمیشان با تنش آبی مواجه بودند که مشکل ۹ هزار خانوار با افتتاح ۱۱ حلقه چاه برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ امید سقلی ظهر امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۴۳۶ پروژه و طرح اشتغالزایی در شهرستان گمیشان با اعتبار بالغ بر ۶۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار گمیشان ادامه داد: امسال در ایام دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید که اعتبار آن ۲۳۹ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

سقلی بیان کرد: در طول ۲.۵ سال دولت سیزدهم ۴ هزار و ۴۱۷ نفر اشتغال به وجود آمده است که در ایام دهه فجر با افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی ۶۱۰ نفر اشتغال به وجود آمده است.

وی افزود: در حوزه ورزش در شهرستان گمیشان دولت اقدامات خوبی داشت و پروژه سالن ورزشی قله‌جیق بعد از ۱۰ سال به بهره‌برداری رسید و یا ۶ چمن مصنوعی را به بهره‌برداری رسیده است و در ایام دهه فجر نیز شاهد افتتاح چهار چمن مصنوعی خواهیم بود.

فرماندار گمیشان یادآور شد: بیشتر از هر شهرستان دیگری جاده‌های این شهرستان توسعه پیدا کرده است و نزدیک به ۴۸ کیلومتر جاده‌سازی و آسفالت را در شهرستان گمیشان شاهد بودیم.

سقلی بیان کرد: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی در نظر گرفته شده است و در طول این دولت ۱۱ حلقه چاه به ظرفیت منابع آبی افزوده شده و در تابستان امسال ۶ حلقه چاه وارد مدار شد و در سفر استاندار به شهرستان گمیشان یکی از چاه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: ۱۱ هزار خانوار در شهرستان گمیشان تنش ابی داشته است که ۹ هزار خانوار تنش آبی با افتتاح این چاه‌ها برطرف شده است، در حال حاضر روستاهای مرزی ما با تنش ابی رو به رو هستند و ۱۲ کیلومتر از مسیر انتقال آبرسانی روستاهای مرزی در دست اقدام است و هشت کیلومتر آن تاکنون انجام شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.