1402-10-30 08:29
341
0
88443
پیام استاندار گلستان در پی شهادت «حسینعلی جاودان‌فر»:

خون‌هایی که ضامن امنیت انقلاب اسلامی است

استاندار گلستان گفت: شهادت پاداش، ایثار و از خودگذشتگی انسان‌های والایی است که در مسیر عقیده جان گرانقدر خویش را فدا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه در پی شهادت شهید والامقام پاسدار حسینعلی جاودان‌فر با صدور پیامی اظهار کرد: شهادت پاداش، ایثار و از خودگذشتگی انسان‌های والایی است که در مسیر عقیده جان گرانقدر خویش را فدا می‌کنند.

وی افزود: خبر شهادت پاسدار رشید اسلام حسینعلی جاودان‌فر در راه حراست از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

زنگانه بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب گمان می‌کنند با اقدامات جنایت کارانه و تروریستی می‌توانند به اهداف شیطانی و شوم خود دست یابند اما غافل از اینکه سربازان جان بر کف این آب و خاک از بذل جان و جوانی خویش ابایی ندارند و در راه ولایت همچون همیشه استوار و راسخ گام برمی‌دارند.

وی گفت: اینجانب شهادت سردار حسینعلی جاودان فر را به عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان، خانواده معزز شهدا و خانواده گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و امیدوارم در سایه رشادت‌های فرزندان پاک و غیور این آب و خاک شاهد رشد و بالندگی سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.