1402-10-27 14:14
271
0
88411
جانشین معاون تبلیغاتی سپاه:

حماسه‌های بزرگتری در راه است

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه با بیان اینکه حماسه‌های بزرگتری در راه است، گفت: سوخت حقیقی موشک‌های سپاه حمایت‌های مردمی است، که پاسداران را در این مسیر ثابت‌قدم نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مصطفی برزکار ظهر امروز در تجمع دانشجویی – مردمی گرگان که برای تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس «انتقام سخت» از تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق و سوریه انجام شد، اظهار کرد: شلیک قهرمانانه سپاه به مقر تروریست‌ها حامل پیام‌های بزرگی بوده که حماسه‌های بزرگتری در راه است.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به اعتراف کارشناسان غربی، ایران وارد لایه چهارم قدرت شده است.

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه افزود: ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران با توقیف نفتکش آمریکا بار دیگر استکبار جهانی را به چالش کشید و تحقیر کرد، اینها اقتدار نظام اسلامی را به جهان مخابره می‌کند.

برزکار با محکومیت حادثه تروریستی در کرمان گفت: سپاه انتقام شهدای این حادثه را گرفت، خون شهدایی که بیگناه بر زمین ریخته شدند، دختر کاپشن صورتی چه گناهی داشت که در خون خود غلتید، انتقام موشکی سپاه از تروریست‌ها در حقیقت قدرت محور مقاومت را به رخ کشید.

وی تاکید کرد: عملیات موشکی سپاه نشان داد ایران محور مقاومت و تعیین‌کننده زمین بازی است و ابتکار عمل دست انقلاب اسلامی می‌باشد.

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه با اشاره به اینکه ظلم هیچگاه پایدار نیست، گفت: طبق آیات قرآن کسانی که در ظلمات هستند نه راهبرد دارند و نه می‌دانند به چه کسی مسیری می‌روند.

برزکار بیان کرد: به زودی جشن پیروزی محور مقاومت و مردم مظلوم غزه علیه رژیم صهیونیستی را خواهیم گرفت، و جشن نابودی و محو غده سرطانی را در جهان با حضور آزادی‌خواهان جهان خواهی را خواهیم دید.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.