1402-10-25 16:25
245
0
88385
معاون سیاسی استاندار گلستان:

خدمت صادقانه بهترین راهکار مشارکت حداکثری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کار دلسوزانه مسئولان، بیش از هر برنامه‌ای مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر عصر امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کلاله اظهار داشت: برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، بعد جمهوریت نظام و انقلاب را که نقطه قوت و افتخار ایران اسلامی است، در دنیا برجسته کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: لازمه عملیاتی شدن راهبرد رسام در برگزاری انتخابات، تعامل و هماهنگی همه دست‌اندرکاران، از هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است و این تکلیف اعتقادی و قانونی ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ماموریت سخت و سنگینی بر دوش داریم که با تعامل، هماهنگی، هم‌پوشانی و هم‌افزایی سهل خواهد شد؛ قطعا این هم‌کاری و تعامل فراتر از قانون نبوده و در چهار چوب قانون برای اجرای بهتر و کامل‌تر وظایف ما خواهد بود.

مهاجر بیان کرد: انتخابات در ایران اسلامی، یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی است، استفاده از معتمدین مردمی در هیئت‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات نیز یکی دیگر از مظاهر مشارکت مردم در انتخابات است.

وی گفت: همه مدیران در سطوح مختلف، از دهیاران تا سطوح استانی مدیریتی، در رفتار و گفتار خود مراقبت نمایند تا شائبه موضع‌گیری له یا علیه نامزدی ایجاد نشود، قطعا در صورت محرز شدن تخلف، برخورد خواهد شد.  

مهاجر افزود: مطمئنا کار مضاعف، صادقانه و دل‌سوزانه مسئولان، بیش از هر برنامه‌ای مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق خواهد کرد و این رویکرد استاندار معزز در انتخابات است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.