1402-10-16 10:56
333
0
88251
در بازدید از بند نظامی؛

خواسته‌های مددجویان زندانی شنیده شد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: استماع خواسته‌های مددجویان توسط مقام قضایی باعث آرامش خاطر محبوسین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از سازمان قضایی، غلام الواری امروز در بازدید از بند نظامی کانون اصلاح و تربیت گرگان اظهار کرد: مسئولان کانون در پیگیری حقوق متهمان و محکومان هماهنگی خوبی با سازمان قضایی دارند، اما آثار مثبت کار میدانی حضور قضات در زندان و هم سخن شدن با متهمین و محکومین بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی افزود: واقعیت این است که قاضی حتی اگر به دلیل محدودیت‌های قانونی نتواند خواسته‌های محبوسین را برآورده نماید، استماع خواسته‌های مددجویان توسط مقام قضایی باعث آرامش خاطر محبوسین خواهد شد.

این مقام قضایی تاکید کرد: قانون در صدور رای و بهره مندی از امتیازات قانونی مانند اعطای مرخصی، تخفیف در مجازات و آزادی مشروط حدودی را تعیین کرده است که مکلف به رعایت آن هستیم.

دادستان نظامی گلستان نیز در این بازدید گفت: بازدید از بند نظامی کانون اصلاح و تربیت به صورت هفتگی و منظم توسط قضات سازمان قضایی استان انجام می‌شود.

یزدان سالخورده خاطر نشان کرد: تقویت بنیه معنوی مددجویان از وظایف ذاتی کانون اصلاح و تربیت است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی محقق خواهد شد.

دادستان نظامی گلستان تصریح کرد: حضور مسئولین سازمان قضایی در بین مددجویان به لحاظ اطلاع دقیق از اجرای برنامه‌های کانون و همچنین بررسی مسائل و مشکلات قضایی مددجویان سودمند است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.