1402-10-16 08:55
406
0
88248
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

محبت کردن «سردار سلیمانی» را تبدیل به یک امت کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه راهکار امت شدن در محبت کردن است، گفت: محبت کردن «سردار سلیمانی» به مردم او را تبدیل به یک امت کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: در این عالم چند نفر هستند که یک امت محسوب می‌شوند، از زمان پیامبر اسلام (ص) تاکنون همه جزو امت رسول‌الله (ص) هستند بیش از ۳ میلیارد جمعیت مسلمان در دنیا وجود دارد، بیش از ۱۴۰۰ سال گذشته تا قیامت چند روز مانده!! همه اینها جزو امت رسول‌الله هستند.

وی افزود: حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت عبدالمطلب، حضرت ابراهیم (ع) و ... یک امت بودند،  حاج قاسم سلیمانی هم یک امت بود و یک مکتب شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان در خصوص اینکه ما در این عالم چه کنیم که همانند یک امت محشور شویم، گفت: دستیابی به این جایگاه یک راه دارد آن هم دلسوزی و محبت به دیگران است، اهل‌بیت (ع) و شهید حاج قاسم نیز سرشار از محبت بودند.

محمدزاده تاکید کرد: خدا می‌خواهد من و شما را به واسطه پیامبرش به امت تبدیل کند که راهش محبت کردن به همگان است محبت به ولایت بالاترین مرتبه محبت است.

وی با اشاره به تشییع میلیونی سردار دلها تصریح کرد: این تشییع باعظمت بعد از امام راحل در جهان سابقه نداشته است که نشان از جایگاه رفیع سردار سلیمانی بین مردم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی هراس دارد، گفت: یقین بدانید انتقام سخت از دشمن گرفته خواهد شد و این موعد خیلی هم دور نیست.

محمدزاده با بیان اینکه مردم راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهند، ابراز کرد: مردم نشان دادند بعد از گدشت چهار سال از شهادت سردار رشید اسلام، این داغ هنوز سرد نشده و مکتب شهید سلیمانی همچنان پابرجاست.

وی با اشاره به اینکه تداوم راه و منش شهدا بزرگترین پیام است، گفت: تلاش دشمنان این است که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید و مایوس کنند اما استواری و گوش به فرمان بودن آنها به ولایت باعث شده تا دشمن عصبانی باشد و انتقام از مردم بگیرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.