1402-10-13 11:51
263
0
88210
استاندار گلستان:

شهادت حاج قاسم سلیمانی یک ملت را به حرکت درآورد

استاندار گلستان، یکی از برکات خون شهید سلیمانی را جوشش و به حرکت درآوردن یک ملت عنوان کرد و گفت: توجه به مکتب فاطمی و مکتب سلیمانی می‌تواند جامعه را متحول کند.

علی‌محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت فرمانده رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی در حقیقت قهرمان ملی است و با گذشت چهار سال از شهادتش زنده‌تر از همیشه است، مردم به خاطر خدماتی که این شهید عزیز انجام داد هرگز او را فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نه تنها قهرمان ملی بلکه مرد میدان روزهای سخت است، افزود: این روزها در فضای حقیقی و مجازی جلوه‌های ارادت مردم به سردار دلها بیش از همیشه متبلور است، مردم نشان دادند که خادمان واقعی خود را دوست دارند.

استاندار گلستان با برشمردن ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی گفت: مردمداری، ولایتمداری، تواضع، شجاعت، فداکاری و اخلاص از شاخصه‌های این شهید والامقام است که توانسته چنان در قلوب مردم جای پیدا کند که همچنان از او به عنوان محبوب دلها یاد می‌کنند.

زنگانه با اشاره به اینکه ترور چنین شخصیتی اوج استیصال و ذلت دشمن است، بیان کرد: دشمنان پلید با ترور شهید سلیمانی خواستند او را از بین ببرند اما همان طوری که شنیدیم نام شهید سلیمانی هزاران بار خطرناکتر از سردار سلیمانی است.

وی استکبارستیزی را از مولفه‌های مهم سردار دلها عنوان کرد و گفت: این شهید تا پای جان در مقابل استکبار ایستاد برای همین بود که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این مرد میدان را از بین ببرد.

استاندار گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی در راه خدا به شهادت رسید و یک ملّت را حرکت و تکان داد و این از برکات خون شهید است.

زنگانه؛ مکتب شهید سلیمانی را برشی از مکتب انسان‌ساز اسلام توصیف کرد و توضیح داد: سردار سلیمانی در عمر بابرکت خویش در دفاع از حقوق مظلومین کارنامه‌ای درخشانی برجای گذاشته است و این خدمات هیچ گاه از ذهن مردم خارج نمی‌شود.

وی از فعالان رسانه، هنرمندان و فعالان فضای مجازی خواست تا با استفاده از ابراز هنر و قلم در معرفی شخصیت این قهرمان ملی به جامعه خصوصا نسل جوان بیشتر تلاش کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مسئولان به عنوان خادم مردم و خدمتگزار انقلاب اسلامی باید بیش از پیش تلاش کنند، گفت: خدمت، تلاش و خستگی‌ناپذیری تفسیری از مکتب سلیمانی است و باید به تاسی از این مکتب در راه خدمت به مردم کوشا باشیم و هم و غم خود را به برداشتن مشکلات مردم استان معطوف کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.