1402-10-10 07:26
204
0
88156
یادداشت؛

فتنه ۸۸ عملکرد خواص بی‌بصیرت

ملت رشید ایران می‌دانند که فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب مختص به سال ۸۸ و یا فتنه آبان ۹۸ و یا فتنه ۱۴۰۱ زن، زندگی، آزادی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی منصوری در یادداشتی با عنوان «فتنه ۸۸ عملکرد خواص بی‌بصیرت» نوشت: مسئولان نظام با اعتقاد به جمهوریت و اسلامیت بیش از ۴۰ سال است که مشارکت مردم را در انتخابات یک اصل دانسته و رقابت در میدان خدمتگذاری را با حضور ملت محقق می‌داند.  

به موازات آن دشمنان انقلاب اسلامی نیز با رویکرد براندازی با سه راهبرد نفوذ، در بالاترین مقام اجرایی کشور و با راهبرد میانی، نفوذ در دستگاه تقنینی واجرایی و درصورت عدم توفیق در دو بخش مذکور، راهبرد تشویش اذهان عمومی برای عدم حضور توأم با فراهم کردن زمینه اغتشاش و هرج و مرج در کشور و نافرمانی مدنی جز برنامه‌ریزی آنان خواهد بود.  

برای عملیاتی نمودن برنامه‌ها علاوه بر استفاده از خواص بی‌بصیرت و ضد انقلاب از متن جامعه هیجانی سربازگیری می‌کنند، امریکا و نوکران اروپایی و منطقه‌ای او در انتخابات سال ۸۸ از خطای راهبردی اصلاحات نهایت استفاده را بردند.  

تحلیل غیر واقعی سردمداران اصلاحات از روند سیاسی اجتماعی ازعمکرد چهار ساله دولت نهم دچار خطای استراتژی شدند بر این باور بودند که بخشی از اختلافات موجود خواص با دولت نهم با فراهم نمودن حمایت هاشمی و پشتوانه اصلاحات و ورود خاتمی می‌توان برنده انتخابات بود.

لذا با پایان یافتن شمارش آراء و اختلاف بالا احمدی‌نژاد با موسوی اصلاحات حاضر به پذیرش تعارض تحلیلی خود نشدند، پافشاری بر تقلب در انتخابات توسط سردمداران اصلاحات در داخل و لجاجت بر مواضع غلط خود زمینه اعتراضات و اغتشاشات را فراهم کردند. خاتمی در روز بعد از انتخابات در دیدار با هاشمی رفسنجانی به همراه میرحسین موسوی و سیدحسن خمینی به گفته هاشمی رفسنجانی درخواست ابطال انتخابات را داشته و راه‌های قانونی را نیز قبول نداشتند.  

ادعاهای مهدی کروبی درباره وضعیت بازداشت‌شدگان و سماجت برتقلب و همچنین بیانیه ۲۵ خرداد خاتمی به مناسبت تظاهرات حامیان موسوی در تهران و اقدام فتنه‌انگیزانه وی به همراه مجمع روحانیون مبارز و ارائه پیشنهاد برگزاری رفراندوم برای پایان دادن به مناقشات ازیک طرف و از سوی دیگر استقبال رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب، از بیانیه وی زبانه آتش فتنه را شعله‌ور ساخت.

مواضع اعضاء حزب مشارکت آتش فتنه را روز به روز بیشتر می‌کرد و میدان تاخت و تاز برای ضد انقلاب بیش از پیش فراهم می‌گشت و کشور به مدت ۸ ماه درگیر فتنه ضد انقلاب خارجی و داخلی به سبب لجاجت اصلاحات گردید.

انتخاباتی که می‌توانست بیشترین دستاورود را در حوزه امنیت ملی و اثر گذاری در سیاست بین‌المللی داشته باشد دستخوش امیال منفعت‌طلبی حزبی شد و خسارات مالی و جانی برای ملت به بار آورد.  

اذعان سعید حجاریان در دادگاه به کودتای مخملی؛ می‌گوید: «یکی از اهداف‌مان قدرتمند نمودن جامعه مدنی بود و قرار بود از تجارب بنیاد سوروس در جهت انقلاب رنگی استفاده کنیم» و استعفای سعید شریعتی و حجاریان از حزب مشارکت و اعتراف او به عدم تقلب در انتخاب ۸۸ ومصاحبه عطریان فرکه گفت: نقد من در دادگاه یک نقد سیاسی و درون گفتمانی اصلاحات بود. آنجا اعلام کردم جریان اصلاحات از سال ۷۶ به بعد دچار سوء تفاهم بزرگی شد. برخی اصلاح‌طلبان به‌خاطر قدرتی که از طریق نهاد انتخابات و مشارکت مردم پیدا کرده بودند احساس می‌کردند، می‌توانند در عرض امر ولایت که یک اصل مهم قانون اساسی و نقطه اتکای ایمانی نظام است بایستند.  
این خطای بزرگی بود که برخی در جبهه اصلاحات مرتکب شدند. ملت پس از تحمل ۸ ماه از تقابل ضد انقلاب و خواص بی‌بصیرت در یک اقدام ملی و ولایتمدارانه و مومنانه در دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و کیان نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه در روز ۹دی به میدان آمدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.  

ملت رشید ایران می‌دانند که فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب مختص به سال ۸۸ و یا فتنه آبان ۹۸ و یا فتنه ۱۴۰۱ زن، زندگی، آزادی نیست.  

دشمنان خارجی و امریکا برای سال ۱۴۰۲ طراحی کاهش رای را در دستور خود دارند به این امید که شاید بتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش مشروعیت و مقبولیت مواجه سازند.  

دشمن غافل از آن است ملت ما پیرو شهیدانی است که در گذر تاریخی جان عزیزشان را برای ایران اسلامی فدا کردند تا این ام‌القراء اسلامی سربلند بماند.  

انتخابات ۱۴۰۲ از آن جهت برای دشمن مهم است که بیشترین تحقیر را از ملت ما در جریان نهضت مقاومت خورده است بنابراین در این مرحله امریکا با تمام توان به مصاف انتخابات و امنیت و سلامت و مشارکت مردم با آمادگی همه‌جانبه و راه‌اندازی جنگ تمام عیار ترکیبی خواهد آمد. هوشیاری و بصیرت ملت کارآمدترین حربه برای مقابله با امریکا و ضد انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.