1402-10-09 18:29
947
0
88151
فرمانده سپاه نینوا:

بلوغ سیاسی مردم در حماسه «9 دی» متجلی شد

فرمانده سپاه نینوا از حماسه «9 دی» به عنوان تجلی بلوغ سیاسی مردم یاد کرد و حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند را خنثی‌کننده فتنه دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر امروز در جمع مردم ولایتمدار آزادشهر با گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان حاج احمد غلامی و شهید سردار سید رضی موسوی اظهار کرد: با اینکه ۱۴سال از حماسه نهم دی می‌گذرد ولی مردم عزیز ما همچنان این روز را گرامی می‌دارند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به فتنه‌هایی که بعد از انقلاب با توطئه‌چینی دشمن به راه افتاد، گفت: مهم این است که بعضی از قطار انقلاب پیاده شده و بعضی سوار بر آن می‌شوند، خوشا به حال افرادی که در این قطار انقلاب می‌ایستند.

سردار شاهکوهی بیان کرد: ولی‌فقیه ما حضرت علی علیه السلام است و دشمن با طراحی‌های خود می‌خواست اصل ولایت فقیه را از مردم بگیرد که ملت فهیم ایران در نهم دی سال ۸۸ تمامی خواب فتنه‌گران را بر هم زدند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای گفت: افرادی که در فتنه وسط میدان بودند؛ طراحان اصلی آن یعنی آمریکای جنایتکار هدایت می‌کرد.

سردار ملک‌شاهکوهی در بخش دیگری از سخنان خود به توان رزمی ایران در ابتدای انقلاب و زمان جنگ و نبود تجهیزات دفاعی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی اکنون با پیشرفت در زمینه تجهیزات دفاعی اقتدار خود را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: مردم کشور ما با درس گرفتن از تاریخ ابتدای اسلام و همچنین تاریخ قبل از انقلاب باید بدانند که دشمن به دنبال روی کار آوردن سلطنت دوران پهلوی نبوده، بلکه با راه انداختن داعش به دنبال قتل عام سراسری ملت ایران می‌باشند.

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: با توجه به این موضوع مردم باید در انتخابات کسی را به داخل مجلس بفرستند که از طبقه محروم بوده و مشکل مردم را درک کند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.