1402-10-01 08:33
1387
0
88054
با اجرای فیبر نوری؛

گلستان هوشمند شد

طرح بزرگ شبکه فیبر نوری استان گلستان با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد تا گلستان در جایگاه نخستین استان هوشمند کشور قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، پوشش سراسری فناوری اینترنت پرسرعت در تمام ۳۷ شهر استان گلستان یکی از اقدامات برجسته در دولت سیزدهم است که امروز این طرح بزرگ با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح و بهره‌برداری پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان، تمام ۳۷ شهر استان تحت پوشش فناوری اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری در استان گلستان گفت: امروز همه بخش‌های زندگی متاثر از اینترنت و فناوری‌های ارتباطاتی است، بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری در سراسر گلستان گامی مهم در توزیع عادلانه فرصت‌هاست.

وی ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر سرتاسر کشور از زیرساخت فیبر نوری بهره‌مند شود.

رئیس جمهور بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری را یکی از بسترها و زیرساخت‌های مهم هوشمندسازی شهری دانست و گفت: امروز با بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری در گلستان، گامی مهم و ماندگار در این زمینه و نیز توزیع عادلانه فرصت‌ها برداشته شد که امیدوارم هر چه سریع‌تر به همه استان‌های کشور توسعه یابد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.