1402-09-30 10:01
697
0
88015
از ۸ سال تاراج تا دو سال علاج؛

سفر رئیسی به گلستان برای توقف عقب‌گردهاست

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه دومین سفر خود به گلستان را انجام داد و مورد استقبال خیل کثیری از مردم ولایی و انقلابی گلستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، با گذشت دو سال از شروع کار دولت سیزدهم که با شعار «کار و کرامت» آغاز به کار کرد اکنون شاهد بهبود وضعیت ناگواری که دولت هشت ساله تدبیر و امید برای آیت‌الله رئیسی به یادگار گذاشت هستیم.

ویرانه‌ای که دولت روحانی تقدیم دولت سیزدهم داد بر کسی پوشیده نیست از خالی بودن خزانه دولت گرفته تا تورم و چاپ بی‌رویه پول و… سبب شد وضعیت اقتصاد کشور بدین گونه رقم بخورد.

هنوز صفوف طولانی مردم برای تهیه مرغ و تخم‌مرغ از یادمان نرفته است یا صبح جمعه‌ای که تازه آقای روحانی متوجه گران شدن قیمت بنزین شده بود متاسفانه مهمترین ایده دولت روحانی در هشت سالی که سکاندار ریاست جمهوری بود تمرکز بر مذاکره و توافق با غربی‌ها برای حل مسائل کشور گذشت.

دورانی که به گفته خود آقای روحانی از سرمایه خارجی گرفته تا آب خوردن مردم به برجام نافرجام منتهی می‌شد درحقیقت دولت تدبیر و امید یک جسد بی‌جان تحویل آقای رئیسی داد.  

با این اوصاف دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی توانست اقدامات بسیار خوبی را در کشور رقم بزند و برخی از اقدامات نیاز به زمان دارد تا مردم آن را به خوبی لمس کنند.  

از جمله اقدامات راهبردی دولت سیزدهم در سفر نخست رئیسی به گلستان می‌توان به مصوب شدن ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد که از این رقم ۴۳ میلیارد ریال معادل ۴۱ درصد اعتبارات محقق شده است.  

از دیگر اقدامات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دومین سفرش به گلستان می‌توان به تکمیل فاضلاب گنبدکاووس و مدول‌ها و فاضلاب گرگان اشاره کرد همچنین افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب گلستان، لایروبی خلیج گرگان و تکمیل بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی است.  

یکی از مهمترین دستاوردهای سفر دوم آقای رئیسی به گلستان احیای جزیره آشوراده بود همچنین برطرف شدن مشکل پروژه پتروشیمی و تخصیص یافتن اعتبار بسیار خوبی از محل صندوق توسعه ملی برای راه‌اندازی این پروژه می‌توان اشاره کرد.  

به گزارش گلستان ما، ورود رئیس جمهور دولت سیزدهم به گلستان به معنای توقف عقب‌گردهاست امید مردم این خطه سرسبز و محروم به عملکرد جهادی و انقلابی دولت کار و کرامت دوخته شده است.

گزارش از سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.