1402-09-30 08:40
553
0
88011
رئیس‌جمهور در گرگان:

دولت سیزدهم با نهضت حل مسئله برای چاله‌ها چاره می‌کند

رئیس‌جمهور در گرگان گفت: امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌‍شود، از کنار مسائل نمی‌گذریم،‌ باید مسائل را شناخت و راهکارهای حل آن را پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز در بدو ورود به استان گلستان اظهار کرد: در دور نخست سفرهای استانی،‌به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدیم و همکاران ما با همکاری مردم عزیز برای حل این مشکلات بسیج شدند

وی افزود: شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است؛ امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌‍شود. از کنار مسائل نمی‌گذریم،‌ باید مسائل را شناخت و راهکارهای حل آن را پیدا کرد

رئیسی گفت: باید برای چاله‌ها چاره کرد؛ بنای ما بر این است با کمک نخبگان مسئله شناخته شده و حل شود. طرح‌های اجراشده در استان قابل توجه بوده که مبالغ بسیاری هم برای عملیاتی شدن آن‌ها صرف شد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: در دور دوم سفرهای استانی، ضمن پیگیری مصوبات سفرهای نخست، مسائل مهم دور دوم سفرها هم شناسایی و به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس خطاب به مدیران با تصریح این نکته که حل مسئله، کار و روحیه جهادی می‌طلبد، گفت: استان گلستان استان ظرفیت‌هاست، این استان ظرفیت گردشگری، دریایی، صنعتی، معدن و کشاورزی را داراست که باید به بهترین شکل از آن‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه گلستان استان ظرفیت‌های متعدد و متنوع است، توضیح داد: دولت مردمی به دنبال شناخت و حل مسائل و نه عبور از کنار مشکلات را دنبال می‌کند

رئیس جمهور گلستان را استان ظرفیت‌ها توصیف و تصریح کرد: گردشگری، دریا، صنعت و معادن متنوع و متعدد استان در کنار ظرفیت مهم و بزرگ کشاورزی استان، استعدادهای بسیار خوبی هستند که خداوند متعال به گلستان عطا کرده و مهم این است که از این ظرفیت‌ها به نحو صحیح بهره‌برداری کرد و بنای دولت مردمی این است که با همفکری و هم‌اندیشی با بزرگان این مهم را محقق کند.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.