1402-09-28 15:00
362
0
87973
یادداشت؛

حضور مردم در انتخابات نه بزرگ به شیطان است

حضور مردم در انتخابات نه بزرگ به شیطان است و ملت ایران در دوران چهل ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی مقاطع حساس آن را بارها اثبات کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی منصوری در یادداشتی نوشت: انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه از پیروزی آن و در آغاز گام دوم توانسته است با هدایت‌های رهبرفرزانه انقلاب و حضور معنادار و بابصیرت ملت، بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی را خنثی نماید.

انقلاب اسلامی اینک به مرحله‌ای رسیده که در بسیاری از مسائل علمی و سیاسی و امنیتی دارای توانمندی لازم دفاعی است، در زمینه رشد علمی، از رتبهٔ ۵۰ به رتبهٔ ۱۵ در سال ۲۰۲۲ رسیده است و در بُعد نظامی در سال ۲۰۲۳؛ در بین ۱۴۵ کشور جهان؛ در رتبه هفدهم قدرت نظامی جهان قرار گرفته است.

انقلاب اسلامی ایران در معادلات سیاسی با حضور موثر و تاثیرگذار خود بر حوادث منطقه؛ نقش فرامنطقه‌ای داشته و تواسنته مورد پذرش سایر کشورها قرار گیرد.

امروز ایران اسلامی در منطقه به عنوان الگوی عزت و اقتدار و امنیت برای جهان اسلام قلمداد می‌شود و شرایط ایران پسا برجام، در حل و فصل مخاصمات کشورهای منطقه، نقش بازدارندگی حوادث را ایفا می‌کند و کشور را به قطب اول قدرت سیاسی تبدیل کرده است.

البته نباید دشمن را کوچک شمرد زیرا دشمنان انقلاب اسلامی به موازات پیشرفت‌های سیاسی و نظامی وامنیتی جمهوری اسلامی؛ برای ضربه زدن به ایران اسلامی مصمم‌تر از گذشته کمر همت بسته‌اند.  

مقام معظم رهبری در رابطه دشمنی امریکا و استکبار می‌فرمایند: «در مواجهه با دشمن دو راه بیشتر وجود ندارد؛ یا عقب‌نشینی ما و پیشروی متقابل آنها و یا مقاومت و ایستادگی که تجربهٔ ما در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد هر جا در مقابل دشمن مقاومت کردیم، جواب گرفتیم.»

مثلث شوم دشمنان واقعی ایران اسلامی یعنی امریکا و انگلیس واسرائیل که در راس مثلث و سایر دولت‌های اروپائی و کشورهای پادگانی آمریکا در منطقه، در اضلاع دیگر این مثلث قرار دارند. در هر مقطع تاریخی که مقاومت ملت با منافع آنان تعارض داشت، شدت توطئه‌های آنان نیز افزایش یافت.

به استناد تاریخ بیش از نیم قرن است که انگلیس و امریکا و کشورهای اروپایی مستعمره امریکا؛ هرگونه خیانت و جنایت را بر این کشور روا داشتند. به عنوان نمونه از برنامه نسل کشی وتخدیر اراده ملی بر فرزند آوری، با شعارهای کاذب و بزک شده فرزند کمتر زندگی بهتر و یا با ترویج فرهنگ غربی و راه اندازی قمارخانه‌ها و سایر رذائل اخلاقی، توسط دولت‌های دست نشانده قاجار و پهلوی سعی در غارت ذخائر نفتی و معادن زیر زمینی؛ از دستاوردهای آنها برای این کشور دانست.

و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از هیچ خیانتی فروگذار نبودند و اکنون نیز با هزینه صدها میلیارد دلاری با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای باراه اندازی جنگ ترکیبی درصدد قربانی کردن نسل جوان و فروپاشی فرهنگ ایران اسلامی‌اند.

راه‌اندازی بیش از ۲۹۸ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی بیانگر هجمه بی‌امان دشمنان برعلیه انقلاب اسلامی است و بالاترین هدف آنان تزریق نا امیدی در جامعه اسلامی است تا جوان ایرانی را نسبت به باورهای ملی و دینی بی‌اعتماد کرده و نسبت به داشته‌های خود بی‌انگیزه نمایند تا شیفته غرب شده و آینده روشن را مبهم ببیند.

رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با اعضا ستاد نمازهای جمعه فرمودند: «اولین هدف دشمنان این است که ملت را نسبت به نظام اسلامی دلسرد و نا امید کنند؛ بیشتر تبلیغات و شایعه‌پراکنی آنها متوجه به این هدف است. ۱۳۸۱/۵/۵» و نقشه دیگر دشمن آن است که با تزریق نا امیدی بتواند از بدنه اجتماعی سرباز گیری کند.

هرگاه در جامعه‌ای قدرت تشخیص حق و باطل و دشمن شناسی و بصیرت لازم گرفته شود و نتواند سره و ناسره را باز نشناسد و التزام عملی با ولی حق را در امورات اساسی جامعه نداشته باشد و در بزنگاه‌های سرنوشت ساز وارد میدان نشود، بداند که خواسته و یا ناخواسته در پاذل دشمن قرار دارد و بازیچه دست دشمن گردیده است. لذا یکی از راهبردهای دشمن گرفتن قدرت تشخیص وظیفه و ایجاد شک و تردید برای تصمیم گیری درست و حضور موثر در سرنوشت کشور است.

بعنوان مثال دشمن بدنبال کاهش حضور انتخابات آینده است، بی تفاوتی وعدم حضور، به مصداق نمایش چراغ سبز معنادار برای دشمنان ایران است.

و مقابله با خطوط ترسیمی معاندین و حضور موثر در گرانیگاه‌های حمایتی از ارزش‌های انقلاب و معیت با ولی جامعه اسلامی یک وظیفه عقلانی، دینی و ملی است.

ضمن اینکه حضور عزت آفرین مردم در دفاع از انقلاب اسلامی خصوصا در انتخابات، به مثابه یک رفراندم با ارزیابی ذوجنبتین برای ما و دشمنان انقلاب محسوب می‌گردد، با دو نتیجه متفاوت، که قطعا مورد قضاوت جوامع و تاریخ قرار خواهد گرفت.

پیروزی یا شکست جبهه حق بستگی به اقدام زمان شناسانه توام با بصیرت مردم دارد چنانچه حضور گسترده و با نشاط و امیدوارنه برای عزت و سربلندی کشور را شاهد باشیم موجب یاس و نا امیدی دشمن خواهد شد و عدم حضور موجب طمع دشمنان مداخله گرخواهدشد تا فشار سیاسی، اقتصادی بیشتری را به کشور تحمیل کنند.

لذا مسئولیت هر دو بخش اعم از عزت وسربلندی کشور و یا تطمیع دشمن برای قلدری بیشتر، بستگی به مسئولیت پذیری مردم دارد رسول خدا(ص) می‌فرمایند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِه…ِ هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد.»

در حقیقت کوتاهی در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی وخوش رقصی در پازل دشمن و پشت کردن به همه خوبی‌ها، عقوبت دنیایی و آخرتی خواهد داشت.

نگارنده براین باور است که ملت ایران در دوران چهل ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی مقاطع حساس با حضور ملی خود در صحنه‌های سیاسی اجتماعی وامنیتی وانتخاباتی پوزه امریکا وانگلیس واسرائیل را به خاک مذلت کشانده و امید شیطان بزرگ را نا امید کرده و برای کشور سربلند غرور آفریدند. 

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.