1402-09-21 09:37
1466
0
87859
با خداحافظی از یک فرمانده مجاهد؛

«علیخانی» فرمانده جدید سپاه گرگان شد

امروز بسیجیان برای خداحافظی با فرمانده‌ای که در تکلیف‌گرایی مجاهد و در تواضع کارنامه درخشانی داشت به کانون طه آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان صبح امروز با حضور سردار علی ملک‌شاهکوهی «فرمانده سپاه نینوا گلستان» و جمعی از مسئولان در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه فرامرز دیلم‌کتولی سرمایه‌ای ارزشمند در سپاه ناحیه گرگان بود، گفت: حضور گسترده مردم در کانون طه نشان از راضی بودن آنها از فرمانده پرتلاش‌شان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: علی دیلم‌کتولی فردی فعال، صبور و باتجربه است و در دوران اغتشاشات بسیار فعال بودند و امروز سکان فرمانداری شهرستان مینودشت را برعهده گرفتند باید از ظرفیت افراد فعال در جامعه استفاده شود.

وی تصریح کرد: ما از بطن مردم به وجود آمدیم با مردم هستیم و بدون آنها ماهیتی نداریم پیوند عمیقی بین سپاه و مردم وجود دارد ما خود را خادم مردم می‌دانیم و در تمام عرصه‌ها کنار مردم هستیم و خواهیم بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان سپاه و بسیج از زمان تاسیس آن معلوم است چرا دشمنان سپاه را هدف قرار دادند چون کار سپاه درست و اساسی است.

سردار ملک‌شاهکوهی افزود: تمام کسانی که برای خدمت در عرصه‌های مختلف پیشنهاد شد که از سپاه خارج شوند به سختی قبول کردند به چنین رفتارهایی افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه نینوا از فعالیت ۴ هزار گروه جهادی در گلستان خبر داد و گفت: در اتفاقاتی که سال گذشته افتاد اگر بسیج نبود شاهد این امنیت نبودیم بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنند این رفتار را در هیچ جایی سراغ نداریم.

وی نقش سپاه و بسیج را بسیار مهم و اساسی برشمرد و خاطرنشان کرد: یک زمانی گروه پژاک بودند و داخل کشور عملیات انجام می‌دادند که به برکت حضور سپاه همه آنها به زباله دان تاریخ رفتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بعد از چندین سال پروژه خلیج گرگان توسط قرارگاه خاتم آبرسانی شد با تمام وجود به خدمت بی‌منت و بابصیرت این قرارگاه افتخار می‌کنم.

وی از زحمات دیلم‌کتولی تقدیر کرد و گفت: ایشان کسی است از صفر و با انبوهی از تجربیات وارد این عرصه شدند از دوران دفاع مقدس تا بخش‌های مختلف سپاه فعالیت کرد.

وی افزود: دیلم‌کتولی با دنیایی از تجربه به عنوان فرماندار شهرستان مینودشت فعالیت می‌کنند استان باید بتواند از ظرفیت این افراد فعال استفاده کند.

ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: سرهنگ دیلم کتولی در کنترل اغتشاشات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ حقیقتا کمک کردند و همچنین سرهنگ طاشی «سرپرست فرماندهی سپاه گرگان» که امورات را به دست گرفتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: علیخانی دنیایی از تجربه است انسان بسیار فهیم، صبور، فعال و در صحنه است با تمام وجود به این عزیزان افتخار می‌کنم همچنین از طاشی «سرپرست فرماندهی سپاه گرگان» که امورات را به دست گرفتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان گفت: امروز سپاه گرگان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و اگر همکاری و همدلی بین نیروها نبود قطعا این موفقیت‌ها صورت نمی‌گرفت.

علی دیلم‌کتولی از تکمیل سالن اجتماعات سپاه ناحیه گرگان خبر داد و گفت: از افتخارات سپاه گرگان طی یکسال فعالیتم می‌توان به تشکیل قرارگاه فرهنگی و برنامه‌های بی‌نظیر در گرگان، برپایی موکب بسیج گرگان در ایام اربعین حسینی که ۱۰ روز قبل از آغاز به کار موکب‌ها در مرز مستقر شد.

وی ابراز کرد: از دیگر فعالیت‌های سپاه گرگان طی یکسال فعالیت بنده می‌توان به تکمیل ۲ پروژه نیمه‌کاره، تکمیل سالن اجتماعات، تصویه حساب بیش از ۷ میلیاردی، برتر شدن حوزه شهری سپاه ناحیه گرگان و غیره اشاره کنم.

دیلم‌کتولی در طول یکسال خدمت صادقانه خود کارنامه درخشانی را از خود برای شهرستان گرگان به یادگار گذاشت و اکنون به عنوان فرماندار شهرستان مینودشت مشغول به فعالیت است.

«محمود علیخانی» فرمانده جدید سپاه گرگان سوابق فرماندهی سپاه شهرستان علی آبادکتول و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان را دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.