1402-09-16 14:17
393
0
87778
گرامیداشت ۱۶ آذر با یک اتفاق عجیب؛

استانداری گلستان محفل تشکل‌های دانشجویی شد

۱۶ آذر امسال اتفاق عجیبی رقم خورد و استاندار گلستان به جای دیدار دانشجویی در استانداری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، گرچه مسئولان دولت سیزدهم در تلاش هستند که نسبت به مردمی‌سازی دولت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در تشکل‌های مختلف مردمی از جمله دانشگاه‌های سطح استان حضور یابند اما در ۱۶ آذر اتفاق عجیبی رقم خورد و استاندار گلستان به جای دیدار دانشجویی در استانداری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دیدار کرد.

این در حالی است که نگاه رئیس جمهور بر مردمی شدن حکمرانی است و دانشجویان انتظار داشتند استاندار مانند رئیس‌جمهور در دانشگاه حضور یابد و مانند مباحث جزیره آشوراده و خلیج گرگان استاندار پای حرف‌های دانشجویان باشد و از مراکز علمی دانشگاه به عنوان اتاق فکر بهره ببرد.

رئیس محترم جمهور در راستای گفتمان‌سازی که رهبر انقلاب اسلامی به آن تاکید دارند به دنبال تربیت جریان مطالبه‌گر تراز انقلاب اسلامی است و مسئولان خود را باید در معرض این پاسخگویی‌ها قرار دهند.

گرچه در بحث مردمی‌سازی دولت ده‌ها سند تدوین شده اما قطعا این اسناد بدون حضور در تشکل‌های مردمی و دانشجویی دست نیافتنی خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.