1402-09-15 07:40
322
0
87752
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

دولت سیزدهم در برخورد با فساد خط قرمز ندارد

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در برخورد با فساد خط قرمز ندارد و نیازمند هماهنگی تمام قوای کشور است.

عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تقدیر از ورود به ‌موقع دولت مردمی و دستگاه‌های نظارتی دولت، اعم از وزارت اطلاعات و بازرسی ویژه رئیس جمهور، در خصوص کشف مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود نداشته و برای مفسدان نیز حاشیه امنی وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مبارزه همه‌جانبه با فساد از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم است، به استفاده از قدرت مردم برای پیشگیری و مقابله با فساد اشاره و اذعان کرد: سکوت مردم، خواص و افرادی که می‌توانند در مقابل فساد بایستند، به توسعه فساد در جامعه کمک می‌کند.

 ایری در ارزیابی عملکرد دولت آیت الله رئیسی در مقابله با فساد، خاطرنشان کرد: قطعأ معتقدیم که گام‌های بلندی در جهت مقابله با این موضوع برداشته شده، بحمدالله در این مدت، امید و شور بسیار زیادی در مردم از اقدامات و عملکرد نهاد ریاست جمهوری و قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد ایجاد شده است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فساد ستیزی دولت سیزدهم قابل‌مقایسه با قبل نیست، رفع مشکلات اقتصادی، ایجاد ایران قوی و کاهش مشکلات اقتصادی را از مهمترین دغدغه‌های این دولت مردمی عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد در دولت سیزدهم یک شعار صرف نیست، بلکه یک مسأله جدی است که مبارزه با آن تنها با استفاده از ظرفیت دستگاه قضا و برخورد قضایی ممکن نیست و همکاری تمام قوای کشور را لازم دارد تا با بستن شریان‌های اصلی فساد پیش از وقوع از آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.