1402-08-11 09:55
145
0
87718
فرمانده انتظامی گلستان:

بسیج در برابر بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن پیروز شد

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به فرهنگ فرامرزی بسیج گفت: تفکر بسیجی و حضور مردم نگذاشت دشمن در بزرگترین جنگ ترکیبی سال گذشته پیروز شود.

سردار سعید دادگر امروز در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» پیرامون شکست امپراتوری دروغ با اشاره به اینکه در فتنه سال گذشته بخشی از جامعه متاثر از فضاسازی جبهه رسانه قرار گرفت، اظهار کرد: تفکر بسیجی و حضور آگاهانه مردم برای حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی نگذاشت که دشمن در بزرگترین جنگ ترکیبی سال گذشته پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد تزریق و القای ناامید در جامعه است، افزود: دشمن به دنبال اسلام‌زدایی و جدایی مردم از انقلاب اسلامی است برای همین با ابزار رسانه و فضای مجازی با تلفیق راست و دروغ سعی می‌کند حقیقت را وارونه جلوه داده و آنچه می‌خواهد به مخاطب القا کند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ بیان کرد: گلستان با توجه به اینکه الگوی وحدت در کشور شناخته شده است در جریانات اغتشاشا و حوادث سال گذشته جزو استان‌های هدف دشمن قرار داشت که با هوشیاری مردم و علمای شیعه و سنی توطئه‌های دشمن خنثی شد.

دادگر با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح و بسیج در حفظ امنیت عمومی گفت: نیروی انتظامی سال گذشته در مقابله با فتنه‌انگیزی دشمنان ۵۱ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی با بیان اینکه امنیت اتفاقی به دست نمی‌آید، توضیح داد: باید همواره قدر این امنیت که مدیون خون شهدا و راهبری امام امت است را بدانیم، دشمن هیچگاه چشم دیدن وحدت و اتحاد مسلمانان را ندارد و همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ایجاد امنیت و صیانت از آن با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان تامین می‌شود و این همراهی باعث شده تا گلستان با داشتن قومیت‌های مختلف به پایتخت اقوام لقب بگیرد و توطئه دشمنان برای ایجاد تفرفه خنثی شود.

دادگر بیان کرد: دشمن برای از بین بردن امنیت در استان گلستان نقشه‌های فراوانی داشت و برنامه‌ریزی کرده بود تا اهداف شوم خود را در این استان پیاده کند اما مردم و نیروهای مسلح نقشه دشمنان را خواندند و اجازه ندادند فتنه در گلستان عرضا اندام کند.

وی با اشاره به اینکه در جریان فتنه سال گذشته شاهد گرایشات عجیب در کشور بودیم، گفت: محصول این گرایشات با هدف هویت‌زدایی جوانان شکل گرفت و خط فکری آن در فضای مجازی و ماهواره‌ به صورت مستقیم و غیرمستقیم پمپاژ می‌شد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه بخشی از جامعه در جریان فتنه سال گذشته تحت‌تاثیر قرار گرفت، توضیح داد: بزرگترین جنگ ترکیبی را شاهد بودیم اما تفکر بسیجی و حضور مردم نگذاشت که دشمنان به آنچه می‌خواستند دست پیدا کنند.

دادگر گفت: گرچه دشمن سال قبل در جنگ ترکیبی که به راه انداخته بود شکست خورد اما نباید لحظه‌ای از توطئه‌های دشمن غافل بشویم، اگر دچار عادی انگاری و روزمرگی شویم دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.