1402-09-01 08:05
217
0
87547
با هدف نمایش پیشرفت و اقتدار انجام شد؛

نخستین اردوی «راهیان پیشرفت دانش‌آموزی» در گلستان

نخستین اردوی «راهیان پیشرفت دانش‌آموزی» با رویکرد آشنایی با توانمندی‌های پژوهشی و دانشگاهی در گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، نخستین اردوی «راهیان پیشرفت دانش‌آموزی» صبح امروز با رویکرد آشنایی با توانمندی‌های پژوهشی و دانشگاهی در گلستان برگزار شد.

دانش‌آموزان مدرسه شاهد در اردوی راهیان پیشرفت با رشته‌های دانشگاهی در حوزه کشاورزی، گیاه‌پزشکی، اقتصاد کشاورزی، مهندسی طبیعت و ... آشنا شدند.

این برنامه اردویی آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و با هدف تبیین چالش و تهدیدات کشاورزی جهان، مباحث تراریخته‌ها، امنیت غذایی و محیط زیستی، گازهای گلخانه‎ای و...‌ انجام شد.

در این برنامه مسئول پدافند غیرعامل بسیج، سرهنگ علی‌اصغر تناور و اساتید دانشگاهی فوروزه، قلی‌پوری و سپهری در دانشگاه کشاورزی گرگان نیز به ارائه مباحث تخصصی پرداختند.

دانش‌آموزان در این برنامه با حوزه کسب و کارهای کشاورزی و منابع طبیعی آشنا شدند و در پایان باحضور در سالن تیراندازی دانشگاه، توان و تمرکز خودشان را در به هدف زدن اهداف، آزمایش کرده و با این رشته ورزشی در محیط دانشگاه آشنا شدند.

* راهیان پیشرفت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

نماینده شرکت گردشگری رهرو سپهر ایرانیان در گلستان در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» با اشاره به اهمیت اردوی راهیان پیشرفت گفت: در این بازدیدها دانش‌آموزان نسبت به پیشرفت‌های استان بیشتر آشنا می‌شوند.

علی احمدی با اشاره به اینکه اردوی آموزشی پژوهشی راهیان پیشرفت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود، بیان کرد: دانش‌آموزان در این برنامه با دستاوردهای مختلف علمی آشنا می‌شوند و می‌توانند سفیران خوبی برای خانواده و جامعه باشند.

وی با تصریح ابراز انگیزه دانش‌آموزان از اردوی راهیان پیشرفت گفت: این اردو با ابراز علاقه دانش‌آموزان همراه شد و سعی کریدم نمایش پیشرفت و اقتداری که مایه امیدآفرینی است به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.