1402-08-28 09:14
502
0
87501
پل‌های ارتباطی برقرار شد؛

گفتگوی شاد استاندار گلستان با دانش‌آموزان

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت خوب دانش‌آموزان در جهاد تبیین گفت: در سامانه شاد پنلی برای من ایجاد شود تا بتوانم با دانش‌آموزان گفتگو کنم.

به گزارش «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه امروز در نشست تشکل‌های دانش‌آموزی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای غزه که برای دفاع از آزادی، میهن و احقاق حق جان خود را کف دست گرفتند، اظهار کرد: ایران طلایه‌دار مقاومت است و با هزینه‌هایی مواجه می‌شود اما به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی هزینه مقاومت کمتر از تن دادن به ذلت است.

وی دانش‌آموزان را افسران ایستادگی در برابر تهاجم بی‌سابقه جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: نشست‌های فصلی با تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار خواهیم کرد.

استاندار گلستان گفت: مرکز رشد کارآفرینی دانش آموزی باید قلب حضور دانش آموزان نخبه باشد و در جلسات شورای فضای مجازی حداقل ۲ نفر از نخبگان دانش آموزی و دانشجویی حاضر باشند

وی بیان کرد: ایمان دارم که اعتماد به دانش آموزان منجر به تولیداتی فاخر در فضای مجازی و پیشگیرانه و جهاد تبیین می‌شود.

استاندار گلستان پیشنهاد داد: در سامانه شاد پنلی برای من ایجاد شود تا بتوانم با دانش‌آموزان گفتگو کنم.

زنگانه توضیح داد: گلستان اولین استانی است که سالن‌ها ورزشی را در اختیار خانواده‌ها قرار داده و البته ما می‌توانیم در مدارس دخترانه شرایط امنی ایجاد کنیم که در فضایی کاملا دخترانه فرزندان مان به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه در حین ثبت نام به مثابه کمک است و نباید اجباری در کار باشد، گفت: معلمان در صدر سرمایه‌های اجتماعی در کشور قرار گرفته‌اند که جای خرسندی است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ۸۲۰ مدرسه استان در طرح شهید عجمیان زیباسازی شد، افزود: با شاداب‌سازی مدارس اتفاقات خوبی در سنگرهای تعلیم و تربیت اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.